Jeste li primijetili da su na starim fotografijama s plaže svi mršavi? Znate li zašto je to tako?

4
Radiosarajevo.ba
Jeste li primijetili da su na starim fotografijama s plaže svi mršavi? Znate li zašto je to tako?
Foto: Screenshot / X.com / Fotografija iz 1976. godine

Mnoge uhvati nostalgija za sedamdesetim i osamdesetim godinama prošlog stoljeća kada su plaže izgledale potpuno drugačije nego danas.

Društvene mreže preplave crno-bijele fotografije ljudi koji se sunčaju i kupaju na prepunim plažama. Ali, jeste li primijetili da su na tim fotografijama svi mršavi? Je li moguće da su tada svi bili vitke građe ili je riječ o nečem drugom?

Pisac i kolumnist George Monbiot proveo je istraživanje kako bi došao do odgovora. Iako će ovo mnoge iznenaditi, on je otkrio da su 1970-ih ljudi jeli više nego danas i da su poslovi danas teži nego što su bili tada. 

Ovo je dječak (9) koji je ubijen u napadu: Oglasila se majka - 'Sada si sa bakom i dedom u raju'

Ovo je dječak (9) koji je ubijen u napadu: Oglasila se majka - 'Sada si sa bakom i dedom u raju'

Moniboz je otkrio da ljudi danas jedu više šećera kojeg ima u mnogim proizvodima. Dakle, u prošlosti su ljudi jeli više, ali drugačije. Danas po osobi kupujemo upola manje svježeg mlijeka, ali pet puta više jogurta, tri puta više sladoleda i čak 39 puta više mliječnih slastica, pokazalo je njegovo istraživanje, piše Večernji.

Kupujemo upola manje jaja nego 1976. godine, ali za trećinu više žitarica za doručak i dvostruko više grickalica; pola ukupnog krompira, ali tri puta više čipsa. Dok je direktna kupovina šećera naglo opala, šećer koji konzumiramo u pićima i konditorskim proizvodima je skočio.

"Do smjene nije došlo slučajno. Kao što je Jacques Peretti tvrdio u svom filmu Muškarci koji su nas udebljali, prehrambene kompanije uložile su velika sredstva u dizajniranje proizvoda koji koriste šećer da zaobiđu naše prirodne mehanizme kontrole apetita, kao i u pakovanje i promociju ovih proizvoda da bi razbili ono što je ostalo od naše odbrane, uključujući korištenje podsvjesnih mirisa. Oni zapošljavaju vojsku naučnika i psihologa za hranu da nas prevare da jedemo više nego što nam je potrebno, dok njihovi oglašivači koriste najnovija otkrića u neutonauci da svladaju naš otpor", tvrdi Monbiot.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (4)

/ Povezano

/ Najnovije