Japanski hit: Ljubavni hoteli
Radiosarajevo.ba
Foto: Daily Telegraph
Unatoč japanskoj najdubljoj ekonomskoj recesiji od II svjetskog rata, biznis tzv. "hotela ljubavi" cvjeta.
"Glupo je reći da smo otporni na recesiju, ali činjenica je da u posljednjih devet mjeseci nismo osjetili nikakav pad profita, već upravo suprotno", rekao je Steve Mansfield, direktor tvrtke New Perspectives, koja u Japanu vodi šest "ljubavnih" hotela.
Jedan od njih, Bonita hotel u Isawi, čije se sobe mogu unajmiti na tri do 24 sata, bilježi tako potražnju čak dva i po puta veću od smještajnog kapaciteta. Mansfieldova kompanija procjenjuje da od takvog i sličnog biznisa država godišnje zaradi i do 40 milijardi dolara.
"To je normalna ljudska želja. Zapravo, seksualnu želju nemoguće je zaustaviti. Evo, ti hoteli su stalno puni i teško je u njih ući", rekla je, smijući se, mlada djevojka koja je s dečkom hodala ulicama Tokyja.
Ništa bez Play Stationa
Ljubavni hoteli Japancima zapravo omogućuju privatnost koja je u mnogoljudnom Japanu često luksuz. Sobe nude karaoke opremu, zatim neizostavni Playstation, gomilu kozmetike, dakako kondome te vanjski i unutarnji jacuzzi. Svakako jedan od originalnijih razloga zbog kojih mladi Japanci odlaze u takve hotele je i ovaj jednog mladića koji je želio ostati anoniman: "U 'ljubavne' hotele idem kada se napijem jer mi se takav ne da ići doma".
Koji god bili razlozi, činjenica je da je takav biznis u velikoj ekspanziji zbog čega će Mansfield uskoro potegnuti do Londona kako bi pronašao partnere za dodatno širenje posla.
index.hr/radiosarajevo.ba
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.