Iskustvo 'najgoreg hotela na svijetu' - Gosti plaćaju da ih vrijeđaju i ne uslužuju

0
Radiosarajevo.ba
Iskustvo 'najgoreg hotela na svijetu' - Gosti plaćaju da ih vrijeđaju i ne uslužuju
Foto: Screenshot/Instagram / Karen’s Diner

Karen’s Hotel u Barnetu, u Londonu, otvoren je prošlog mjeseca kao ogranak Karen’s Dinera, lanca restorana poznatog po vrijeđanju gostiju. Prvi je otvoren u Australiji 2021. godine, a u Britaniju je stigao već sljedeće godine.

Ime Karen postalo je uzrečica na internetu za vrstu žene srednjih godina koja se žali na sve i traži 'razgovor s menadžerom'. Dakle, naplaćivanje ljudima da slušaju kako je neko bezobrazan prema njima zvuči kao neobičan poslovni plan, no očito djeluje.

U Velikoj Britaniji imaju čak 7 restorana, a jedna od obožavateljica koncepta je i televizijska voditeljica Davina McCall. Bilo je pitanje kad će to postati koncept hotela, pa je sada u ponudi i ta vrsta usluge.

Velež ostvario uvjerljivu pobjedu protiv Širokog Brijega: Upisao tri važna boda

Velež ostvario uvjerljivu pobjedu protiv Širokog Brijega: Upisao tri važna boda

"Svako ko želi biti 'pržen' i tokom noći, osim dok jede u restoranu, sada može isprobati naš hotel" izjavio je Paul Levin iz Karen's Dinera.

Pod 'pržen' misli na 'komično vrijeđanje', jer to je oblik 'eskapizma' koji on vidi kao temeljnu privlačnost koncepta. Jedino što gost mora imati je 'debelu kožu' i smisao za humor.

Odmor vas može doći skuplje od planiranog: Obavezno čitajte sitna slova na rezervacijama smještaja

Odmor vas može doći skuplje od planiranog: Obavezno čitajte sitna slova na rezervacijama smještaja

Noć u hotelu Karen's košta 220 eura (430 KM), no osoblje nije pristojno. Već upravo suprotno, jer koncept u kojemu se gosta vrijeđa te on dobiva minimalno usluge, funkcionira savršeno. Inače, Karen je ime za osobe koje stalno nešto prigovaraju i vrijeđaju, stoga je to ime sada i sinonim za takvu 'uslugu'.

"Odsjela sam u najgorem hotelu na svijetu gdje gosti plaćaju oko 220 eura da bi na njih vrištali i vrijeđali ih i ipak mi se svidjelo", izjavila je Antonia Hoyle. U sobi je falilo nešto stvari pa kad je nazvala recepciju kako bi se raspitala gdje su, rekli su joj neka se snađe.

"Usred kadrovske krize u ugostiteljskoj industriji, mogli biste pomisliti da su bezobrazni radnici tamo slučajno - no, to je takav projekt", naglasila je gošća. Zapravo, ljudi su zaposleni upravo radi toga, da vrijeđaju goste.

"Taj se hotel ponosno predstavlja kao najgori na svijetu, u kojem dobra usluga ne postoji, začini se bacaju tokom večere, a najosnovnije hotelske stvari, poput toaletnog papira i peškira, naprosto nedostaju", tumači gošća, prenosi DailyMail.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije