Influenserica 'zaludila' fanove, ali postoji 'caka': 'Zarađuje 15.000 dolara mjesečno'

Popularni izvođači poput Lady Gage, Travisa Scotta i Post Malonea uskoro izlaze na binu Coachella Stagea, a fanovi širom svijeta zaputili su se ka pustinji gdje se ovog vikenda održava svjetski poznati muzički festival u Palm Springsu.
Sve bi bilo kao i svakog drugog dana, da ova Coachella nije posebna po tome što će na njoj biti i influenserica iz Australije, sa sjedištem u Miamiu, koja prima stotine poruka dnevno da se sastane sa svojim fanovima.
Ali, postoji jedna 'caka' - Nikki Bellini, fantastičnog izgleda i ogromnog broja fanova, neće šetati festivalom jer ona postoji samo kao kreacija umjetne inteligencije.

Sada je i zvanično: U Poljskoj pokrenuta procedura da Dodiku bude zabranjen ulazak u zemlju
To nije spriječilo da postane popularna sa 350.000 pratilaca na Instagramu i zaradom od više od 15.000 dolara (oko 28.000 KM) mjesečno na platformi Fanvue.
Njen profil je pokrenut u januaru i redovno objavljuje selfije realističnog izgleda iz cijelog svijeta, pa iako se može činiti da je na Coachelli - sve slike su potpuno kompjuterski generisane.

Dočekao ga crveni tepih: Sud otvara istragu protiv Mađarske zbog odluke da ne uhapse Netanyahua
"Nikkini DM-ovi su bili preplavljeni u posljednjih nekoliko sedmica. Dobivanje poziva za sastanke je redovna pojava, ali s obzirom da se bliži Coachella Weekend 2 - a očekuje se da će prisustvovati stotine najvećih poznatih ličnosti i influensera - njene poruke su eksplodirale", kaže njena kreatorka Nicole.
Štaviše, sada se postavljaju pitanja o tome postoji li tržište za influensere generirane umjetnom inteligencijom koji preuzimaju ugovore o brandu umjesto stvarnih ljudi, posebno u svijetu u kojem toliko ljudi želi postati kreatorima sadržaja s punim radnim vremenom.
Šef AI u Fanvue, James Thompson kaže "U proteklih 12 mjeseci vidjeli smo inovativne brendove u muzičkoj, modnoj i sportskoj saradnji sa AI influenserima – i pomogli svojim kreatorima da zarade hiljade dolara u tom procesu".
Nikki nije prva AI influenserica. Postoji i Aitana Lopez koja ima sličan broj pratilaca na Instagramu, ali za razliku od Nikki, ona već ima ugovor sa španskim brandom Llongueras na Times Squareu i redovno promoviše brendove na mreži.
O mogućem razočarenju fanova time što neće vidjeti Nikki na Coachelli i da li će to utjecati na njenu popularnost, kreatorica Nicole je rekla da 'ona i dalje može razgovarati sa fanovima na svojim nalozima na društvenim mrežama'.
"Nikki će biti digitalna drugarica posjetilaca Coachelle i to je posao sa punim radnim vremenom koji odgovara njenim fanovima - u stvari, fanovi će se približiti Nikki i imati više interakcije s njom nego sa slavnim ličnostima na stageu", poručila je.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.