Indija zabranila emitiranje reklama za prezervative u dnevnom programu
Ministarstvo informiranja na adresu 900 indijskih TV kanala uputilo je odredbu po kojoj se između šest sati ujutro i 22 sata ne smiju emitirati promidžbene poruke za prezervative pod prijetnjom oštrih sankcija.
"Zasad se svim TV mrežama savjetuje da reklamne sadržaje u kojima se prikazuju i spominju prezervativi, a namijenjeni su odraslim osobama, ne emitiraju u vremenu od šest do 22 sata, jer predstavljaju neprikladan sadržaj za djecu", stoji u upozorenju.
Javni i privatni tv-programi u Indiji prate se u 183 miliona domaćinstava.
Spolni odnosi su još uvijek tabu tema u konzervativnoj i vrlo tradicionalnoj Indiji, a polemike zbog emitiranja reklama o prezervativima nisu novost, prenose mediji.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.