Ne čudi da donosi gubitak proizvođaču: Moderni gradski automobil košta 8.000 KM

J. M.
Ne čudi da donosi gubitak proizvođaču: Moderni gradski automobil košta 8.000 KM
Kada se spomenu jeftini proizvodi prva asocijacija je Kina, no sve češće se kao pojam dampinških cijena, barem u automobilizmu, uzima Indija.

Ogromni su potencijali automobilskog tržišta druge najmnogoljudnije zemlje svijeta jer u voznom parku 1,3 milijarde Indijaca dominiraju skuteri i motocikli.

Kako bi se Indijci stimulirali da pređu s dva na četiri točka, brojni automobilski proizvođači otvorili su fabrike u kojima se izrađuju jeftini ali tehnički sasvim solidni modeli.

Svoj dio kolača imaju i domaći proizvođači među kojima je možda najznačajnija Tata Motors, poznata kao vlasnik britanskih brandova Jaguar i Land Rover.

tiago-3.jpg - undefined

Foto: Tata Motors

Najznačajniji model u brojnoj paleti Tate je Tiago, mali hatchback koji je predstavljen prošle godine po imenu Zica. No, kako je baš tada svijet poharao Zika virus, Indijci su brže-bolje svoj hatchback preimenovali u Tiago.

Automobilu dužine 3,746 niko ne može prigovoriti na izgledu, a teško da se neka zamjerka može naći i tehničkom paketu. U ponudi su po jedan benzinac i dizelaš, oba 3-cilindraši, koji snagu prenose na prednje točkove preko 5-stepenog manuelnog mjenjača.

tiago-4.jpg - undefined

Foto: Tata Motors

U slučaju benzinske verzije riječ je o 1,2 litarskom agregatu (85 KS), dok dizelsku verziju pokreće "naftaš" zapremine 1047 kubika i snage 70 "konja".

Obje verzije dolaze s serijskim električnim servo upravljačem, 14-inčnim čeličnim točkovima s gumama 175/65 R14, dok ostatak opreme zavisi od prohtjeva i dubine džepa kupaca.

tiago-5.jpg - undefined

Foto: Tata Motors

A oni koji se odluče za baznu verziju dobit će je po nevjerovatno povoljnoj cijeni. Početni Tiago košta 321 hiljadu indijskih rupija, odnosno oko 8.000 KM!

Uz ovakvu cijenu i reklamnu kampanju u kojoj učestvuje i najbolji svjetski fudbaler Lionel Messi ne čudi ogroman interes kupaca, ali i izjava Natarajana Chandrasekarana, jednog od čelnika kompanije Tata Motors.

"Svaki putnički automobil koji napravimo u Indiji je čisti gubitak novca. Opstajemo zahvaljujući komercijalnim vozilima i luksuznim putničkim automobilima i terencima Jaguar - Land Rover", rekao je Chandrasekaran.

 

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije