Dubai pravi podvodni voz koji će ići skoro 2.000 kilometara do Indije
U hrabrom potezu, Ujedinjeni Arapski Emirati su objavili svoje planove za nešto što bi moglo izazvati nelagodu kod onih koji pate od klaustrofobije ili straha od dubokih voda.
Zamislite voz koji se nalazi duboko u plavim morskim dubinama s pogledom na morski život dok putujete velikom brzinom prema odredištu.
To je upravo ono što UAE ima u planu, i to je prilično cool koncept.
Semir Halilović podnio ostavku na poziciju ambasadora BiH u Kataru: Poslao pismo Denisu Bećirović
Podvodni voz je predložen kao nova opcija za putnike koji žele putovati između Dubaia i grada Mumbaja u Indiji.
Ali putovanje neće biti brzo. Radi se o putovanju dugom skoro 2 hiljade kilometara koje može služiti kao javni prijevoz, ali i kao prijevoznik vode i nafte, s brzinom postavljenom na zadivljujućih 600–1000 km/h.
Procurili podaci: Koliko bh. državljana posjeduje nekretnine u Dubaiju?
Prenositi vodu pod vodom? To je moguće!
Projekt podvodnog voza između Dubaia i Mumbaja prvi put je spomenut 2018. kao hipotetska ideja, ali sada se brzo pretvara u stvarnost, iako će koštati izvanredno puno novca.
Nacionalni savjetnik Ujedinjenih Arapskih Emirata radi na nacrtu željeznice i vrsti voza potrebnoj za takvo putovanje, s nadom da će premostiti jaz između ova dva grada i ponuditi nešto inovativno regiji.
Da li UAE pokušavaju nadmašiti Saudijsku Arabiju nakon što su predstavili svoj pametni grad NEOM?
Na kraju krajeva, UAE su široko poznate po tehnologiji, građevinarstvu i infrastrukturi na Bliskom istoku, ali sa ogromnim bio-projektom koji stvara uzbuđenje širom svijeta, trebalo bi nešto prilično cool da ih nadmaši.
Kineski leteći automobil izveo prvi javni let: "Idemo ka međunarodnom tržištu"
Mega grad Saudijske Arabije ima nadu da će stvoriti horizontalni toranj-grad koji povezuje pustinju s morem, postajući biofilna oaza u neobičnoj klimi, sve za ogromno ulaganje od bilion dolara (1.84 biliona KM).
Podvodni voz će sigurno privući pažnju, posebno ako bude završen prije nego što NEOM projekat započne svoj rad.
Budući da je izgradnja bio-grada već u punom jeku, s planovima za završetak do kraja 2030. godine, UAE moraju raditi brzo.
Iako je to sjajna ideja, neće biti prvi podvodni voz, jer Kanalski tunel koji povezuje Ujedinjeno Kraljevstvo i Francusku funkcinoše od 1994. godine.
Ali Dubai-Mumbai voz bio bi drugačiji jer bi pružio vizualno iskustvo s prozirnim prozorima koji omogućavaju putnicima da vide more u svom punom sjaju, umjesto zidova od opeke, piše Unilad.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.