Deklote Merkelove na predizbornom plakatu

Radiosarajevo.ba
Deklote Merkelove na predizbornom plakatu

Nijemci ne pamte dosadniju izbornu kampanje od ove tekuće. Atmosferu su malo prodrmali plakati na kojima su Angela Merkel i kolegca u nešto eksplicitnijem izdanju. Obećanja, međutim, ostaju ista: slatka i neostvariva.

Predizborna kampanja u Njemačkoj polako se zahuktava. Kandidati su se vratili sa godišnjih odmora, motivirani i spremni za predizbornu borbu. Nedostaje ima „samo“ najbitnija stvar – ideje! Najveću pažnju javnosti, bar za sada, privukli su plakati kancelarke Angele Merkel i kandidatkinje njene stranke, Vere Langsfeld, sa dubokim dekolteima.

Ovaj primjer samo potvrđuje pravilo: jedna slika vrijedi hiljadu riječi. Izreze na odjeći ove dvije dame, ne možete, a da ne zapazite. Pomalo kontradiktorno, jer Merkelova i Langsfeldova zastupaju stranku konzervativnih Demokršćana.

”Da će privući pažnju, time smo računali, ali da će dobiti toliku popularnost, to nismo mogli ni da zamislimo”, kaže Vera Langsfeld.

Predizborni programi – ”nemoguća misija”

Smanjenje poreza i povećanje stope zaposlenosti nalaze se na vrhu izbornog programa svake stranke. Ali, koliko je njihova realizacija u vrijeme svjetske krize realna? U to ne vjeruje niko živ, tvrdi kandidatkinja Stranke Zelenih, Renate Kinast. Kako će se onda profilirati ova stranka?

”Građani vide da mnogi političari pokušavaju da se bave politikom Zelenih, pa tako i kancelarka. Ona može da se fotografiše ispred ledenjaka koji se topi, ali ako u Briselu i Njemačkoj i dalje sarađuje sa lobistima, svi će primijetiti da se ona ne bavi klimatskom politikom”, jasna je Renate Kinast.

Kampanja ostaje dosadna?

Predizborna kampanja u Njemačkoj je tek počela i trajat će narednih sedam nedjelja. Da li građani mogu očekivati više akcije? Politikolog Karl-Rudolf Korte poručuje: ”Predizborna kampanja se zahuktava, to je nakon godišnjih odmora i bilo očekivano. Ona će, međutim, ostati dosadna. Većina birača donijet će konačnu odluku tokom posljednje četiri nedjelje, pa zato svaka stranka na kraju mora da ima dovoljno municije.”

A prema utiscima građana Berlina, kampanja kao da nije ni počela:

-”Atmosfera nije zaoštrena! Mnogo pričaju, ali bez ikakvog efekta. Dosadno je!”

-”Sve je to samo jedan veliki šou, drugo ništa. Duboko sam razočarana.”

-”Nijedna izjava do sada me nije ubijedila. Ni za jedan stranački program ne mogu da kažem: To je taj, ovu stranku želim da biram!”

DW/radiosarajevo.ba

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije