Chanel N°5: Jeste li znali ovih pet zanimljivosti o kultnom parfemu?

Radiosarajevo.ba
Chanel N°5: Jeste li znali ovih pet zanimljivosti o kultnom parfemu?
Foto: Chanel / Chanel N°5

Parfem Chanel N°5 kralj je među mirisima, a ime Coco Chanel postalo je sinonim za luksuz i kvalitetu. Dok je većina upoznata s njegovim cvjetnim mirisom, donosimo vam nekoliko manje poznatih zanimljivosti o ovom kultnom parfemu

1. Inspirirala ga je žena

Parfem Chanel N°5 dobio je ime po samoj dizajnerici, slavnoj Gabrielle Coco Chanel. Nakon što je došla na ideju kreirati parfem za svoj modni brend tokom susreta s prijateljima u Monte Carlu, Chanel je zamolila dizajnera parfema Ernesta Beauxa da napravi "parfem koji miriše kao žena".

Htjela je miris koji će odgovarati njenom stilu i osobnosti. Rezultat je bio zavodnički cvjetni miris koji nije sličan niti jednom drugom parfemu na tržištu, piše zadovoljna.dnevnik.hr. 

2. Broj 5 ima određeno značenje

Francuska modna kreatorica Coco Chanel odabrala je peti po redu parfem koji joj je je Ernest Beaux prezentirao. Broj 5 bio je njezin sretan broj, stoga nije slučajnost da je Chanel svijetu predstavila svoj novi miris koji je lansiran u prodaju u petom mjesecu 1921. godine. Ostalo je historija.

3. Bogatstvo rijetkih sastojaka

Choco Chanel imala je specifičan ukus, a to najbolje dokazuje njen parfem za koji je potrebno mnogo vrsta cvijeća. Za proizvodnju ovog mirisa potrebna je čak jedna tona cvijeća, a među njima prevladava ylang -ylang s Madagaskara Mayotte, majska ruža koja cvate svega tri sedmice godišnje i jasmin iz Grassa. No, niti jedna nota ne prevladava i to je jedan od razloga zašto svaka žena koja koristi N°5 drugačije govori o mirisu. 

4. Američki vojnici nosili ga suprugama

Kada je prilikom jednog intervjua Marilyn Monroe rekla da u krevetu nosi samo nekoliko kapljica Chanel N°5. to je bio dovoljan razlog da se milioni žena odluče za taj parfem. Zanimljivo je također kako je uslijed Drugoga svjetskog rata 1945. godine Chanel u Parizu zatvorio sve trgovine osim one u kojoj su se prodavali parfemi.Kako se Drugi svjetski rat bližio kraju, američki vojnici ušli su u Pariz i krenuli u potragu za originalnim poklonom kojim će razveseliti svoje voljene koje su ih čekale kod kuće.

5. Nadmašio standarde oglašavanja načina parfema

Richard Avedon 1969. godine snimio je prvu reklamu za Chanel 5 u New Yorku. Unatoč tome što je trajala svega par sekundi, bila je jedna od najskupljih reklama  u tom razdoblju.       

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije