Budućnost avioindustrije: Stiže avion sa spojenim krilima
Novi radikalno dizajnirani avion koji "spaja" krila u tijelo aviona kupljen je od strane kanadske avio kompanije.
Ovaj tip aviona mogao bi biti uvid u budućnost avioindustrije.
A sada kanadska avio kompanija planira proširiti svoju flotu, koja se sastoji isključivo od Boeinga, i kupiti jedan.
Nastavlja se saga Aca vs. Mile, Lukas tvrdi da mu Dodik prijeti: "Nacrtao si mi metu na čelo"
Avion trenutno razvija Natilus, kalifornijski startup, i dobio je ime Kona.
Očekuje se da će postati teretni avion koji se širi u tijelu što je bliže krilima, a firma vjeruje da bi mogao smanjiti potrošnju goriva do 30%.
Ovo je avion kojem nema premca: ‘Napravljen je da uđe u središte borbe i pobijedi sve'
"Naši avioni sa spojenim krilima donose dramatično poboljšanu aerodinamičku učinkovitost, a istovremeno pružaju snažan porast unutrašnjeg volumena, što dovodi do manjih troškova goriva, manjih emisija, većih nosivosti i nižih operativnih troškova", stoji na web stranici Natilusa, prenosi UniladTech.
Prema firmi, avion će također imati 50% manje emisija, 40% više tereta i bit će 25% lakši.
Canada's Nolinor Aviation has signed an agreement to acquire multiple blended-wing-body Kona cargo aircraft from Natilus.https://t.co/BV2TGjIRo3#NolinorAviation #Natilus #aircargo #airfreight #AvGeek pic.twitter.com/an72McwzIq
— AviationSource (@AvSourceNews) February 5, 2025
Avio kompanija koja razmatra kupovinu Kone je Nolinor Aviation, a predsjednik firme, Marco Prud'Homme, rekao je za Business Insider: "Bit će to kao otvaranje novog horizonta za nas, i moći ćemo letjeti na više destinacija na koje prije nismo mogli.
Na primjer, 737-200 bi imao prevelik kapacitet za neke zajednice, ali bi sedmični let s Konom bio savršen."

"To je vrlo skupa operacija. Kada smo vidjeli da njihov dizajn ima motore montirane na zadnjem dijelu aviona, a zapravo avion postaje zaštita za motore, vidjeli smo da to predstavlja veliki potencijal za nas", kazao je Prud'Homme i nastavio:
"Ponekad problem koji imamo na sjeveru je taj što se napunimo volumenom prije nosivosti, jer neki od tih predmeta nisu baš teški, ali zauzimaju puno prostora.
"Kona ima veliki kapacitet za volumen, tako da je to interesantno za nas.”
Pretpostavlja se da bi avion futurističkog izgleda mogao doseći udaljenija mjesta, uključujući lokacije na Aljasci, Indiji i diljem Afrike.
Aleksey Matyushev, koji je CEO Natilus-a, rekao je: "Jedini način da stvarno povežemo ova rudarska ili udaljena naselja je avio prijevoz. Naravno, teretni prijevoz je veliki dio cijele te jednačine."
Procjenjuje se da će Kona avion početi s radom početkom 2030-ih.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.