Beba zbog svoje kose postala glavni lik reklama za šampone
Zaposlio ju je Pantene te ona sada krasi nekoliko njihovih reklama, a osim toga je snimila i mini film.
View this post on Instagram
Beba Chance na Instagramu ima više od 315 hiljada pratitelja, a ta brojka ju je dovela do saradnje sa velikim kompanijama kao što je i Pantene.
“Obratili smo se njenoj majci zato što je njen karakter i njena kosa upravo ono što mi želimo prikazati u našim reklamama”, rekao je Yoshiaki Okura, glasnogovornik za Pantene.
Njena majka je izjavila kako ne planira skratiti kosu njene kćerke, te kako u budućnosti planira još nekoliko specifičnih frizura. Također je otkrila da ne postoji posebna tajna u izgledu kose njene kćerke, te da je ona samo češlja i pušta da bude onakva kakva jeste, prenosi thecut.com
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.