Barbiemanija ne prestaje: Pogrebno preduzeće pravi ružičaste kovčege za posebne sahrane
Pogrebno poduzeće u El Salvadoru dovelo je Barbiemaniju do krajnosti, nudeći ružičaste kovčege s Barbie ukrasima.
Ružičasti metalni kovčezi u prodaji su u pogrebnom poduzeću Alpha i Omega u gradu Ahuachapánu, u blizini granice s Gvatemalom.
Vlasnik Isaac Villegas rekao je da je već ponudio opciju ružičastih kovčega prije julske premijere filma Barbie.
Protesti širom Izraela, građani traže ostavku Netanyahua: "Srušit ćemo vas"
Ali pomama koja je zahvatila Latinsku Ameriku uvjerila ga je da ukrasi platnene obloge lijesova slikama lutke. Lijesovi su također ukrašeni malim bijelim zvijezdama.
"Rekao sam: "Moramo ovo iskoristiti", rekao je Villegas o lijesovima, ističući kako je "bio uspješan".
Samo jedan film je zaradio više od prodaje ulaznica - evo i gdje je zabranjena Barbie
"Željeli smo promovisati ružičasti kovčeg jer je postao trend i ljudi su nam se javljali. Od 40 ljudi koji su se raspitivali o tome, već smo sklopili ugovor s najmanje 10 novih klijenata", rekao je Villegas.
Dodao je: "Čak nam je ponestalo zaliha."
To ne znači da je u njima zapravo pokopano 10 ljudi - mnogi ljudi u El Salvadoru kupuju unaprijed plaćeni paket za budući pokop.
Villegas je rekao da su do prije godinu dana porodice preferirale tradicionalne kovčege u bojama poput smeđe, crne, bijele ili sive. Ali prije godinu dana, prodao je svoj prvi ružičasti kovčeg porodici koja je željela da njihov rođak bude pokopan u kovčegu sretnije boje.
Film - u kojem Margot Robbie glumi naslovni lik i Ryan Gosling glumi Kena - donio je nevjerojatnih 162 miliona dolara na kino blagajnama na svom vikendu otvaranja nakon što je objavljen u Velikoj Britaniji 21. jula.
Isprobajte i sami: Pretvorite se u Barbie ili Kena uz pomoć umjetne inteligencije
Pogrebno preduzeće Olivares promoviše svoj kovčeg "Barbie House" sa sloganom: "Tako da se možete odmoriti poput Barbie."
"Ovaj lijes, sa svojom upečatljivom svijetlo ružičastom bojom, predstavlja iskru i energiju onih nezaboravnih trenutaka koje su proživjeli", piše u promotivnom isječku za kovčeg.
"To je podsjetnik da naše priče zaslužuju da ih se pamti i slavi bojom i živošću. Neka ova počast bude slavlje puno ljubavi, boja i nezaboravnih uspomena", nastavlja se.
Pogrebno preduzeće podijelilo je isječak promocije na TikToku, koji je postao viralan s 1.6 miliona pregleda i gotovo 5.000 komentara.
[tiktok]https://www.tiktok.com/@funeraria_olivares/video/7258086757810392325[/tiktok]
"Smrt u plastici, fantastična je", našalio se jedan mještanin.
Drugi je rekao: "Želim jednu kad umrem", piše RTL.be.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.