TikTok planira potez koji bi mogao zabrinuti influencere
Mnogi su od zabave i objava na društvenim mrežama poput Instagrama i TikToka stvorili karijere te sada zarađuju isključivo od aktivnosti na takvim mrežama. Dok je konkurencija među influencerima jako velika te se mali broj njih može pohvaliti da zarađuju dovoljno, situacija bi se na ovom tržištu u budućnosti mogla dodatno zakomplicirati dolaskom nove i potpuno drukčije konkurencije.
Naime, u posljednje vrijeme sve su popularniji AI influenceri, odnosno nepostojeće osobe stvorene putem alata umjetne inteligencije koje izgledaju prilično uvjerljivo.
Čini se kako bi se uskoro mogao pojaviti veliki broj takvih AI influencera i na TikToku, a oni bi mogli prodavati proizvode različitih brendova. Naime, prema pisanju američkih medija, TikTok planira svojoj platformi dodati alat za stvaranje virtualnih influencera koji će promovirati i prodavati proizvode. Također, kompanija će ponuditi i alat baziran na umjetnoj inteligenciji za pisanje promotivnih tekstova koje će onda AI influenceri čitati kako bi povećali prodaji proizvoda.
Istraživanje o učenicima u BiH: Informacijska pismenost i vještine na alarmantno niskom nivou
Dok takvi influenceri kreirani putem alata za umjetnu inteligenciju nisu rijetki u Kini, na zapadnim tržištima još nisu popularni, što bi se moglo promijeniti s vremenom. TikTok je do sada testirao takve AI avatare, no, piše Zimo, pokazalo se da oni još nisu spremni za tržište te kompanije prodaju više proizvoda putem TikToka kada u kampanjama koriste ljude, odnosno prave influencere.
Ipak, dugoročno bi se ovakvi AI influenceri mogli pokazati isplativima. Osim što su zahvaljujući spomenutom alatu jednostavni za razvoj, njihov je trošak puno manji u odnosu na korištenje pravih influencera, a također mogu sudjelovati u prijenosima uživo u kojima se proizvodi prodaju 24 sata dnevno.
Kako tehnologija bude napredovala i AI influenceri budu što realističniji, bit će sve manja razlika između stvarnih ljudi umjetno stvorenih avatara pa bi sve više kompanija moglo, umjesto ljudi, za promociju i prodaju proizvoda, uposliti jeftinije računalno generirane likove.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.