Stižu nove opcije za Facebook, Instagram i WhatsApp. Plaćat će se
WhatsApp, Facebook i Instagram bi uskoro mogli uvesti specijalizirane opcije za korisnike koji su ih spremni plaćati.
Ova informacija stoji u memorandumu koji su dobili zaposlenici Mete prošle sedmice, piše Index.
New Monetization Experiences naziv je novog dijela kompanije koji Meta formira, a koji će se koncentrirati na plaćene značajke aplikacija kompanije.
S ove strane Drine | Dragan Banjac: Ursula fon der Esenes
Twitter počeo testirati opciju na koju se dugo čekalo
Sve tri aplikacije imaju milijarde korisnika. Na čelu novog odjela bit će Pratiti Raychoudhury, bivša voditeljica istraživanja u Meti.
Instagram i Facebook već imaju velik broj plaćenih značajki specijaliziranih za kreatore sadržaja poput plaćenih eventova, Starsa te raznih proizvoda na pretplatu.
Zato se čini da će novi dio kompanije raditi na drugim plaćenim značajkama. Premda se još ne zna koja je vrsta plaćenih značajki u izradi, potpredsjednik odjela za monetizaciju u Meti John Hegeman rekao je za The Verge da će kompanija pomno promatrati ostale društvene mreže.
Ekskluzivne značajke za korisnike koji su to spremni platiti nedavno su uveli Twitter, Telegram i Snapchat. Plaćene značajke mogle bi Meti donijeti novac koji je potreban za finansiranje metaverzuma.
Sigurnosne funkcije iOS-a donijele su kompaniji pad prihoda jer one vlasnicima iPhonea daju izbor žele li da ih prate stranice kao što je Facebook. Većina korisnika odgovorila je negativno.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.