SoMo Borac 2025. godine: Pogledajte ko stoji iza najboljih digitalnih projekata regije
U petak, 24. oktobra, održana je trinaesta dodjela SoMo Borac powered by Aleph nagrade koja je organizirana u partnerstvu s Hrvatskom udrugom digitalnih izdavača (HUDI), a koja nagrađuje najbolje digitalne radove u regiji.
Nakon prošlogodišnjeg izdanja u Studentskom Centru, dodjela se ove godine preselila u Mozaik Event Centar okupiviši u Zagrebu još jednom brojne regionalne i europske stručnjake digitalne industrije.
Tokom dnevnog konferencijskog dijela, koji se sada već tradicionalno organizira treću godinu zaredom, brojni posjetitelji imali su priliku poslušati tri bloka predavanja s ukupno 22 predavača iz regije, ali i svijeta. U večernjim satima uslijedila je i 13. dodjela nagrada u ukupno 18 kategorija.
Aleksandar Vučić u prvom licu: "Dođite i strijeljajte, povez za oči mi ne treba jer se ja ne bojim"
"Ove godine ponovo smo svjedočili iznimnoj kvaliteti projekata koji dolaze iz cijele regije. Svaki od njih pokazuje koliko je digitalna scena ovdje zrela, ambiciozna i spremna postavljati nova mjerila. Kroz SoMo Borac već godinama gradimo prostor u kojem se povezuje zajednica, rađaju ideje i slavi izvrsnost u digitalu i upravo u tome leži njegova najveća vrijednost.
Čestitam svim dobitnicima i sudionicima koji su doprinijeli ovoj priči, a naš je cilj i dalje ostati relevantni i donositi nešto novo", izjavila je Ružica Vrdoljak Ličina, izvršna direktorica nagrade SoMo Borac.
Dobitnici ovogodišnjeg SoMo Borca su:
ADVERTISING STREAM
SoMo Content
1. Mjesto
Imago Ogilvy i Hrvatski Telekom: “Moja veza” (Hrvatski Telekom)
2. Mjesto
Imago Ogilvy i Studenac: “Posljednji Guc Guc” (Studena)
3. Mjesto
ŽIŠKA i A1: “A1 Strašne priče iz rominga” (A1 Srbija)
SoMo Video Impact
1. Mjesto
Imago Ogilvy i Studenac: “Posljednji Guc Guc” (Studena)
2. Mjesto
McCann Beograd i Samsung Srbija: “Samsung Raspustolovina” (Samsung)
3. Mjesto
CTA komunikacije i Naturalis: “Najljepša priča iz prirode” (Cetina)
SoMo Growth
1. Mjesto
Imago Ogilvy i Studenac: “Posljednji Guc Guc” (Studena)
2. Mjesto
404 agency i Hrvatski Telekom: “Perplexity AI” (Hrvatski Telekom)
3. Mjesto
Futura DDB i Alpe-Panon: “Pistacchio 2.0” (McDonald’s Slovenija)
SoMo Social Strategy
1. Mjesto
Pioniri Communications i Metalac AD: “Metalac: Tu tvit or not tu tvit?” (Metalac)
2. Mjesto
bold.group i Javni holding Ljubljana: “Ljubljanski potniški promet (LPP)” (Ljubljanski potniški promet (LPP))
3. Mjesto
Imago Ogilvy i Erste&Steiermärkische Bank: “Erste TikTok” (Erste&Steiermärkische Bank)
SoMo Tech by BYD
1. Mjesto
Media House i Apotekarska ustanova Lilly Drogerie: “Innovative Hyper-location campaign” (Lilly Drogerie)
2. Mjesto
Agencija 101 i Podravka: “Prva mešanica zacimb za slovenske jedi” (Maestro)
3. Mjesto
Imago Ogilvy i INA-Industrija nafte: “Bolje stati, nego zaspati” (INA)
Digital product by Fonoa
1. Mjesto
Shape 404 i Croatia osiguranje: “Easybook” (Mobilna aplikacija “Moja Croatia”)
2. Mjesto
Netgen i Prostoria: “Prostoria website” (Prostoria)
3. Mjesto
Renderspace i NLB: “NLB Digital transformation” (NLB)
SoMoRitanac
1. Mjesto
Via Media i Bingo Group: “Vrijeme je da stanemo!” (Bingo)
2. Mjesto
McCann Beograd i Autonomni ženski centar: “Zakuni se u zakon” (Autonomni ženski centar)
3. Mjesto
Imago Ogilvy i Hrvatski Telekom: “Moja veza” (Hrvatski Telekom)
SoMo TikTok
1. Mjesto
DROM agency i Fraport Slovenija: “Ljubljana Airport TikTok” (Ljubljana Airport)
2. Mjesto
Imago Ogilvy i Erste&Steiermärkische Bank: “Erste TikTok” (Erste&Steiermärkische Bank)
3. Mjesto
Cvoke i Kaufland Hrvatska: “Kaufland TikTok” (Kaufland Hrvatska)
Digital OOH
1. Mjesto
404 agency i Hrvatski Telekom: “Young MultiSIM” (Hrvatski Telekom)
2. Mjesto
Futura DDB i Alpe-Panon: “Ture brez cenzure” (McDonald’s Slovenija)
Digitalna aktivacija
1. Mjesto
Degordian i HEINEKEN Hrvatska: “Match of a Lifetime” (Heineken)
2. Mjesto
Imago Ogilvy i Studenac: “Otkrij toplu vodu” (Studena)
3. Mjesto
ŽIŠKA i A1: “Mreža najvažnijih influensera” (A1 Srbija)
Digitalni mix
1. Mjesto
Communis i Bambi: “Mrvica strpljenja” (Plazma)
2. Mjesto
Imago Ogilvy i INA-Industrija nafte: “Bolje stati, nego zaspati” (INA)
3. Mjesto
Imago Ogilvy i Studenac: “Posljednji Guc Guc” (Studena)
Special Mention by Aleph
1. Mjesto
SeekandHit i Valamar Riviera: “Beyond Loyalty: Winning New Guests for Valamar” (Valamar)
MEDIA STREAM
Best Storytelling
1. Mjesto
RTL Hrvatska: “Dosje Jarak: Digital-only sezona” (Voyo Hrvatska)
2. Mjesto
Hrvatska radiotelevizija i CGM Films: “SRAM. Priča o mladima. Za mlade.” (Serija za mlade SRAM)
3. Mjesto
Telegram Media grupa: “Ono o čemu se ne priča” (Telegram)
SoMo Native
1. Mjesto
Telegram Media grupa: “Dječja posla” (Telegram)
2. Mjesto
Večernji list: ‘Žene koje mijenjaju Hrvatsku’ (Večernji list)
3. Mjesto
Večernji list: “Brain talk” (Večernji list)
Digital Design of the Year
1. Mjesto
Hrvatski Telekom: “tportal app” (tportal)
2. Mjesto
Srpsko Narodno Vijeće: “Redizajn portala Novosti” (Portal Novosti)
3. Mjesto
United Media: “N1 Info Website & App Redesign” (N1)
Best Media Feature
1. Mjesto
CME: “Voyo Sustainability Badge” (Voyo)
2. Mjesto
Nova TV: “Humanitarna razmjena & aukcija dresova 2024” (gol.hr)
Digital Product of the Year
1. Mjesto
Telegram Media grupa: “Prvi glas” (Telegram)
2. Mjesto
Putni Kofer: “Lansiranje nove medijske platforme Gastro Kofer” (Gastro Kofer)
HUDI Northern star
1. Mjesto
Agroklub – projekt ClientCentar@Agroklub
Sve novosti pratite putem SoMo Borac newslettera te na web stranici konferencije, a ne propustite i zanimljive sugovornike u podcastu SoMoCast.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.