Naučnici tvrde da su možda naseljene: Otkrivene dvije nove planete

Naučnici tvrde da su možda naseljene: Otkrivene dvije nove planete
Foto: Twitter / Ilustracija

Tajanstveni svjetovi kruže oko jedne od nama najbližih zvijezda - Teegardena, te oba mogu imati atmosferu pogodnu za razvoj živih bića, piše The Sun.

Unatoč udaljenosti od 12,5 svjetlosnih godina od Zemlje, naučnici tvrde da su Teegarden b i c svjetovi malo bliži našem planetu.

"Dva planeta nalikuju unutrašnjim planetama našeg Sunčevog sistema. Oni su samo malo teži od Zemlje i nalaze se u tzv. nastanjivoj zoni, gdje voda može biti prisutna u tekućem stanju", rekao je vodeći naučnik dr. Mathias Zechmeister sa Univerziteta u njemačkom Göttingenu.

Astronomi misle da bi ta dva planeta mogla biti dio većeg sistema oko Teegardena - male zvijezde koja sjaji upola slabije od Sunca.

Planete je pronašla međunarodna grupa naučnika koja je tri godine pratila njihovo kretanje.

Čini se da su oba planeta stjenovita i nalaze se u zvjezdanoj zoni pogodnoj za život. Naučnici misle da na svojoj površini imaju tekuću vodu

Procjenjuje se da unutrašnji planet ima prosječnu temperaturu od oko 20 °C, dok je vanjski malo hladniji - otprilike -47 °C.

"Oba planeta oko Teegardena su potencijalno useljiva. Nakon nekog vremena ćemo vidjeti jesu li uistinu useljivi ili pak možda naseljeni", izjavio je za član tima dr. Ignasi Ribas iz Instituta za svemirske studije Katalonije.