Mate Rimac predstavlja novi superautomobil: Glavni hodnik firme zovu Stradun
Mate Rimac je započeo prezentaciju za novinare prolaskom kroz historiju kompanije. Istaknuo je da je i dalje najveći vlasnik kompanije sa 23 posto udjela.
Trenutačno ima više od 2000 zaposlenih, a ukupno, zajedno s Bugattijem, imaju ugovorenih više od pet 5 milijardi eura (oko 10 milijardi KM) poslova.
Osim brojnih lokacija u Hrvatskoj, nedavno su otvorili pogon u Bologni zbog velikog broja talijanskih zaposlenika.
Titove brigade lopatom izgradile 242 km pruge za 7 mjeseci, vlast danas ne umije popraviti 80 metara
Kada je riječ o kampusu, kompletno je gotova samo proizvodna zgrada u koju već useljavaju radnici. Veličine je otprilike starog grada Dubrovnika, zbog čega se glavni hodnik kroz glavnu zgradu naziva Stradun.
Izgradnja hale je koštala 120 miliona eura (234 miliona eura), a jednako toliko košta i instalacija jedne proizvodne linije.
Osim Bugattija i Rimca, slaže se pogon za BMW, koji će biti gotov 2025. godine. Iako smo se tek uselili, prostor nam je već premali, rekao je Rimac.
Mate Rimac otkrio u čijem društvu uživa nakon što se pročulo da ima novu ljubav
Nakon izgradnje uredske zgrade u Kerestincu, gradit će testni pogon na novokupljenom zemljištu u Stupniku te u Kalinovici.
Osnivač i izvršni direktor Rimac Grupe Mate Rimac s članovima svog tima goste će provesti kroz detalje o kampusu te o Neveri R. Podsjetimo da je riječ o agresivnijoj i nabrijanijoj verziji Rimac Nevere, koja je opremljena baterijskim sustavom od 108 kWh i ima dostupnih 2017 konjskih snaga.
Neveri R to omogućuje najveću brzinu od 412 kilometara na sat (što se smije postići samo uz nadzor proizvođača), dok je inače ograničena na 350 km/h. Za ubrzanje do 300 km/h potrebno je samo 8,66 sekundi, a do 100 km/h tek 1,81 sekunda, piše Jutarnji list.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.