Instagram i Facebook uvode pretplatu za korištenje bez oglasa

0
Radiosarajevo.ba
Instagram i Facebook uvode pretplatu za korištenje bez oglasa
Foto: Pexels / Instagram i Facebook uvode pretplatu

Meta je u ponedjeljak, 30. oktobra, je najavila da će korisnicima u Europi ponuditi plan pretplate za Facebook i Instagram bez reklama skladno propisima Europske unije.

Mjesečni plan pretplate za korisnike u Europskoj uniji, Europskom ekonomskom prostoru i u Švicarskoj koštat će 9,99 eura (19. 50 KM) za online korisnike, dok će korisnici iOS-a i Androida morati mjesečno izdvojiti 12,99 eura (25.40 KM).

Propisi EU-a prijete ograničenjem mogućnosti Mete da personalizira reklame za korisnike bez njihovog pristanka i mogli bi naštetiti njenom glavnom izvoru prihoda.

Sarajevo izgubilo velikog humanistu: Preminuo Taip Fidani, drago lice iz Bosne

Sarajevo izgubilo velikog humanistu: Preminuo Taip Fidani, drago lice iz Bosne

Najpopularnija svjetska mreža društvenih medija pod pritiskom je antimonopolskog zakonodavstva u EU-u.

U julu je vlasnik Mete Mark Zuckerberg izgubio bitku zbog njemačke odredbe o ograničenju podataka. Tada je najviši europski sud podržao njemačko antitrustovsko nadzorno tijelo i njegovu ovlast po kojoj i ono može istraživati povrede privatnosti.

Instagram Palestincima dodao 'Terorist' u opisu njihovih profila - poslije se izvinili

Instagram Palestincima dodao 'Terorist' u opisu njihovih profila - poslije se izvinili

Meta korisnicima nudi izbor između besplatnog korištenja mreže uz oglase i njeno korištenje bez oglasa uz pretplatu, što bi korisnike moglo privući da se odluče za prvu opciju te tako pomoći Meti da prihvati propise, a da pritom ne mijenja poslovanje s reklamama i oglasima.

Ranije ove godine Metu je kaznilo irsko Vijeće za zaštitu podataka svotom od 390 miliona eura (više od 761 miliona KM). Zuckerberg je upozoren da ne može koristiti takozvani "ugovor" kao pravnu osnovu za slanje reklama korisnicima na temelju njihove online aktivnosti.

Kompanija je kasnije objavila da od korisnika u EU-u kani zatražiti pristanak prije nego što kompanijama omogući ciljano oglašavanje, da bi se zadovoljili razvojni regulatorni zahtjevi u regiji.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije