Influenseri zabrinuti: Instagram ozbiljno razmišlja o skrivanju broja lajkova
Instagram je već u nekoliko navrata u različitim zemljama testirao opciju u kojoj bi se ispod objava sakrio broj trenutnih lajkova – on bi bio vidljiv samo osobama koje su objavu i postavile na ovu društvenu mrežu.
Ovaj eksperiment mogao bi se ovih dana naći i na ekranima korisnika u SAD-u, najvećem svjetskom tržištu za instagramere. Iz Facebooka, koji je vlasnik ove mreže i koji i sam razmišlja o tome, ukidanje prikaza broja lajkova ispod objava pravdaju "zdravijim" i "čišćim" iskustvom, javlja Bug.
Naime, po njima je logičnije da se korisnici primarno fokusiraju na sadržaj objave, a ne na činjenicu koliko je ljudi ispod nje stisnulo "Like". Smanjit će to, smatraju, pritisak na mlade i ukloniti potrebu za nadmetanjem u popularnosti. Da je, recimo, broj lajkova ispod Instagramovog dosadašnjeg rekordera, famoznog jajeta, bio sakriven, za isto vjerovatno niko nikad ne bi ni čuo.
No vjero atno niko ne bi čuo niti za mnoge influencere koji se produciraju na ovoj društvenoj mreži, pa je jasno da su mnogi od njih u panici. Naime, u šest zemalja u kojima je do sada Instagram testirao sakrivanje (UK, Australija, Brazil, Irska, Itaija, Japan) pad prosječnog broja lajkova bio je od 3 pa sve do 15 posto kod influencera s 5 do 20 hiljada pratitelja. Oni, pak, koji imaju od 100 hiljada pa do milion pratitelja tokom eksperimenta izgubili su i do 28 posto lajkova ispod svojih objava.
Naravno, brojevi su varirali od zemlje do zemlje ali je u gotovo svim slučajevima bilanca bila – negativna. Iz Instagrama poručuju da će sada test biti proveden samo na određenom broju korisnika u SAD-u, počevši sa sljedećom sedmicom.
Ako se pokaže da sakrivanje broja lajkova ima pretjerano negativan utjecaj na influencere (pa samim time i vidljivost njihovih objava i prihode), društvena mreža obećava kako će od istoga odustati.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.