Mreža / Facebook započeo sa širenjem updatea: Evo šta trebate znati o novom izgledu

31. 03. 2020. u 08:59:00 O. K.

Shares: 25

Facebook je još prije Nove godine najavio korisnicima da će im pružiti novi, brži i bolji izgled, koji će biti dostupan uz dark mode.

Iako još u testnoj fazi, Facebook možete da ažurirate klikom na tipku, odnosno da na meniju izaberete opciju "Switch to new Facebook".

Facebook - undefined

Foto: Printscreen: Facebook

Šta se tačno promijenilo?

Facebook je napravio dekstop aplikaciju sličnu kao i mobilnu aplikaciju.

Ono što se promijenilo jeste da više nema plave radne trake koja je bila prepoznatljiva.

Sada je to zamijenjeno sa bijelom radnom trakom.

Glavna traka - undefined

Foto: Printscreen: Glavna traka

Naravno, logo Facebooka je ostao tu, uz search button. Nadalje imamo home button odnosno što je prije bila "početna stranica" ili Facebook feed. Do nje, baš kao i na telefonima je omogućen Facebook Watch, odnosno dio za videoprodukciju.

Novi Facebook Watch - undefined

Foto: Printscreen: Novi Facebook Watch

Na novom Facebooku neće biti moguće embedovati videa.

Nakon Facebook Watcha, dolaze grupe.

Ništa se u ovom dijelu nije promijenilo, ali i dalje postoji preveliki prazni prostor.

Facebook je od septembra mjeseca u beta verzijama pokrenuo i Facebook gaming, odnosno stranicu za stream igrica.

Facebook Gamers - undefined

Foto: Printscreen: Facebook Gamers

U njoj ćete, ako već želite da gledate određene sadržaje, možete ih sebi odabrati, a i odabrati određenog stramera.

Pored ikone za profil je crate ikona, odnosno dio gdje možete da napravite stranicu, reklamu, grupu, događaj ili možete prodati nešto na novom Marketplace Listingu.

Novi Facebook meni - undefined

Foto: Printscreen: Novi Facebook meni

Messenger je doživio veliki update na novom Facebooku. A umjesto pop-up prozora, sada imamo messenger.

Naravno, teško ćemo se naviknuti na ovaj dodatak, pogotovo ako imate naviku da nekoliko chatova držite otvoreno.

Da bi pristupili svim porukama, samo kliknite na ikonicu expand.

Pored Messengera je ikonica za obavijesti, gdje se stvari nisu puno mijenjale.

Sada dolazimo do dijela kojim se Facebook ponosi, iako je "zakasnio", jeste dark mode.

Dark Mode je ustvari prilagođen za ljude koji imaju osjetljiv vid, ali i dobro izgleda.

Dakle, Facebook ima novi izgled, sa njim dolaze i promjene na koje se nećemo moći navići.

Ako vam se i ne svidi, lako ga je promijeniti.

Na posljednjoj tipki, gdje je produženi meni ispod dark mode opcije je opcija da se vratite na stari način.

Produženi meni - undefined

Foto: Printscreen: Produženi meni

 

Tagovi: Facebook izgled

NEMA KOMENTARA