Facebook planira veliku promjenu: Na šta će se odnositi?

0
Radiosarajevo.ba
Facebook planira veliku promjenu: Na šta će se odnositi?
Foto: Pexels / Ilustracija

Mark Zuckerberg i drugi rukovodioci Mete su već neko vrijeme jasno stavili do znanja da je nadmetanje sa TikTokom njihov glavni prioritet.

Sada postoje detalji e o tome kako planiraju potpuno revidirati Facebook aplikaciju kako bi to postigli.

Društvena mreža radi na velikom redizajn Facebookovog glavnog feeda koji bi snažno naglašavao preporučeni sadržaj sa stranica, kreatora i ljudi koje već ne pratite, prema dopisu izvršnog direktora Facebooka koji je objavio The Verge.

Portal Radiosarajevo.ba traži novinarke/novinare

Portal Radiosarajevo.ba traži novinarke/novinare

U dopisu, od Toma Alisona koji je na čelu Facebook aplikacije u Meta, navodi se da je cilj prebaciti Facebook u 'Discovery Engine', koji bi se u velikoj mjeri oslanjao na preporuke, slično TikTokovom feedu 'Za tebe'.

Preporuke bi uglavnom dolazile od "nepovezanog" sadržaja, uključujući Reels, a korisnici bi vidjeli manje objava prijatelja i porodice u svojim feedovima. Plan bi također vratio inbox Messengera u Facebook aplikaciju u nastojanju da podstakne korisnike da dijele više sadržaja iz navedenog "Discovery Enginea".

Nije jasno koliko će vremena Meta trebati da implementira ove promjene, od kojih neke odražavaju promjene koje se već dešavaju na Instagramu. Ali, ovo nije prvi put da rukovodioci Meta nagovještavaju velike promjene koje će doći u Facebookovoj aplikaciji, ili čak ni prvi put da smo čuli za nadolazeći zaokret sa društvene mreže na "Discovery Engine".

Zuckerberg je u aprilu rekao da je kompanija usred "velike promjene" koja će promijeniti dinamiku feedova kako bi se naglasile preporuke vođene umjetnom inteligencijom u odnosu na društvene grafove korisnika.

Ipak, dopis jasno pokazuje koliko su novi prioriteti važni za kompaniju, koja očajnički pokušava da sustigne TikTok.

Prelazak na više preporuka također bi mogao biti problematičan za kompaniju. Trenutni algoritmi preporuka kompanije okrivljeni su za iskorištavanje podjela i promoviranje dezinformacija. Dok je Alison rekla za The Verge da će postojati strožija pravila za preporučeni sadržaj, kompanija se često bori s provođenjem vlastitih pravila. I, posebno, u svom dopisu Alison navodi da kompanija mijenja način na koji gleda na svoju obavezu da smanji "negativna iskustva".

"Smanjenje negativnih iskustava uklonjeno je kao prioritet proizvoda jer je prikladnije povezano s kulturom proizvoda koju pokušavamo izgraditi kroz naš pristup da budemo 'pouzdani', 'usmjereni na ljude' i 'ujedinjeni'", napisala je Alison .

"Naš fokus je da ovo radimo holistički u svim našim proizvodima kao stalni dio naše kulture, a ne kratkoročni prioritet".

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije