Elon Musk može biti sretan: Veliki pad broja korisnika "ubojice Twittera"
Nedugo nakon što je Meta predstavila aplikaciju Threads, koja predstavlja konkurenciju Twitteru, Mark Zuckerberg pohvalio se kako je u kratko vrijeme broj njenih preuzimanja premašio 100 miliona. Nije teško zaključiti kako su u Meti bili oduševljeni takvim brojkama koje pokazuju veliki potencijal Zuckerbergove "ubojice Twittera".
Osim velikog broja preuzimanja, 7. jula Threads je zabilježio i najveći broj dnevno aktivnih korisnika koji je iznosio skoro 50 miliona. No nakon tog datuma čini se kako se dio korisnika ohladio od ove mreže jer, pored svih dostupnih opcija i platformi, vjerojatno su zaključili kako nemaju vremena posvetiti se još jednoj. Prije sedam dana tako je brojka dnevno aktivnih korisnika na Threadsu pala na 23,6 miliona. Također, smanjilo se i vrijeme koje korisnici provode na toj mreži i skrolaju njenim sadržajem s 21 minute 7. jula na šest minuta 14. jula.
S druge strane, na isti datum (14. jula), Twitter je imao oko 107 miliona dnevno aktivnih korisnika, pokazali su podaci Similarweba, tvrtke koja prati broj korisnika društvenih mreža. Također, podaci iste kompanije pokazuju i kako lansiranje Threadsa nije utjecalo na broj dnevnih korisnika Twittera koji je ostao u razini ranijih brojki.
Ko je Mirza Hadžibegić: Menadžer sa velikim iskustvom na čelu Željeznica FBiH
S brojkama na Twitteru prošle sedmice pohvalio se Musk koji je naglasio kako je u odnosu na sedmicu ranije zabilježeno 3,5 postotni porast korištenja, a isto je na svom profilu napisala i izvršna direktorica Twittera Linda Yaccarino koja se pohvalila kako je prošla sedmica bio najbolji dan za ovu platformu od februara. A poslala je i poruku Zuckerbergu oko Threadsa: Postoji samo JEDAN Twitter. Vi to znate. Ja to znam.
S obzirom na to da je Threads predstavljen prije manje od mjesec dana, još je prerano reći kako će ga korisnici prihvatiti, odnosno koliko će ga koristiti, a veliki pad posjećenosti ove platforme nije neko iznenađenje jer je jasno kako su mnogi na početku htjeli vidjeti i isprobati kako ta mreža izgleda i što sve nudi, nakon čega su odustali od njena daljnjeg korištenja, što ne znači da se s vremenom neće vratiti, piše Zimo.
Jedna od prednosti Threadsa u odnosu na druge konkurente Twittera jest njegova povezanost s Instagramom te je za njega potrebno imati profil na Metinoj popularnoj mreži koja ima više od 2,35 milijardi korisnika. Prvi čovjek Instagrama Adam Mosseri nije zabrinut s padom broja korisnika te je prošle sedmice rekao kako im sada prioritet nije u angažmanu korisnika, već izgradnja novih opcija i poboljšanje performansi, dok im je konačan cilj okupiti zajednice korisnika koji nikada nisu prihvatile Twitter i druge platforme, a žele imati mjesto na kojem će uz manje ljutnje i gorčine u odnosu na konkurentske mreže moći komunicirati i raspravljati.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.