Društvena mreža LinkedIn uvodi promjenu koju niko nije očekivao: Žele da dodaju ovo

0
Radiosarajevo.ba
Društvena mreža LinkedIn uvodi promjenu koju niko nije očekivao: Žele da dodaju ovo
Foto: Linkedin / Linkedin

LinkedIn je poslovna mreža s više od milijardu korisnika koji putem nje razmjenjuju svoja iskustva, objavljuju poslovne uspjehe, traže i pronalaze nove poslodavce, projekte i slično. Ono s čim ne bi povezali ovu mrežu su videoigre, ali u toj kompaniji ne razmišljaju na isti način.

Kako prenose tehnološki mediji, na ovoj društvenoj mreži mogle bi se pojaviti i videoigre. Naravno, ne treba očekivati naslove poput Call of Dutyja, sportskih ili Grand Theft Auto, već bi se na LinkedInu trebale pojaviti zabavne igre poput nekakvih zagonetki i slično, odnosno igre u stilu veoma popularnog Wordlea.

Neke od prvih videoigara koje LinkedIn razvija su Queens, Inference i Crossclimb. To su potvrdili i iz samog LinkedIna, ali nisu komentarisali je li i koliko Microsoft, koji je vlasnik te platforme, uključen u njihov razvoj. Također, nema nijedna informacija kada bi nam takve igre mogle biti dostupne jer do sada još nisu odredili vrijeme njihovog plasiranja.

Bećiragić nakon poraza od Hrvatske: "Razlika od 13 koševa ništa ne znači u ludnici u Skenderiji"

Bećiragić nakon poraza od Hrvatske: "Razlika od 13 koševa ništa ne znači u ludnici u Skenderiji"

Iz LinkedIna kažu kako iskustvu korištenja te poslovne društvene mreže žele dodati dozu zabave, ali vjeruju kako bi takve igre mogle produbiti odnose i predstavljati priliku za razgovore. Jedna od ideja jest da bi se bodovi u takvim videoigrama mogli čak i prikazivati za svaku kompaniju, odnosno zaposlenici bi se mogli takmičiti u samim kompanijama, ali čini se kako taj sistem takmičenja još nije u potpunosti razrađen.

Dok su igre općenito među najpopularnijim aplikacijama za telefone i računare, one bazirane na zagonetkama posebno su popularne među mobilnim korisnicima. Kako objašnjavaju na Tech Cruncheu, koriste ih čak i platforme koje nemaju veze s videoigrama kako bi povećale svoj promet.

Gojazni uposlenici imaju manja primanja od mršavijih kolega

Gojazni uposlenici imaju manja primanja od mršavijih kolega

Jedan od primjera za to jest i New York Times koji je prije dvije godine preuzeo veoma popularnu videoigru Wordle koja i dalje ima milione korisnika, a sada je dio veće platforme s online zagonetkama i igrama koje je razvila ova tvrtka. Tokom godina LinkedIn je predstavio više različitih opcija s ciljem povećanja broja korisnika i vremena koje oni provode koristeći tu platformu.

Međutim, fokusirali su se na online obrazovanje, profesionalni razvoj, stavili su veliki naglasak na influensere itd. Jednostavne igre samo su još jedan od tih načina koji bi im, nadaju se u kompaniji, mogao pomoći u povećanju angažmana korisnika, odnosno vremena koje će provesti uz LinkedIn, bilo da čitaju objave kolega, traže posao ili - igraju videoigre, javlja Dnevnik.hr.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije