Sydney Sweeney se oglasila povodom kontroverzne reklame: "Najviše su je komentarisale žene"
Sydney Sweeney, jedna od najtraženijih mladih glumica u Hollywoodu, svojom pojavom ne prestaje izazivati pažnju javnosti.
Nakon što je stekla svjetsku slavu ulogom u seriji Euphoria, Sweeney je nastavila nizati projekte, naslovnice magazina i unosna reklamna partnerstva. I dok njen visoko eksponirani imidž istovremeno fascinira i izaziva podjele među publikom, glumica je u nedavnom intervjuu za The Wall Street Journal jasno poručila da iza svega stoji pažljivo promišljena strategija.
Na pitanje da li su njene najprovokativnije kampanje planski osmišljene, Sydney bez ustručavanja odgovara: "Da. Vrlo strateški." Među kampanjama koje su izazvale najviše reakcija našla se ona za brend sapuna, koji je lansirao limitiranu ediciju proizvoda s mirisom njenih kupki. Kampanja je pokrenula lavinu komentara na društvenim mrežama, ali Sweeney ističe da su najviše komentarisale žene.
N/FS BiH odlučio: Poznato ko će dijeliti pravdu na 157. sarajevskom derbiju
"Bilo mi je jako zanimljivo. Sve su voljele ideju kupke Jacoba Elordija", rekla je glumica, referišući se na glumčevu sličnu reklamnu kampanju, koja nije naišla na istu dozu kritike. Njena izjava oslikava uobičajeni dvostruki standard: mnogo veću toleranciju društva prema "smjelim" odlukama muškaraca, u odnosu na žene koje se često suočavaju s osudom za iste postupke.
Primjedbe koje dobija, smatra Sweeney, nisu samo pretjerane već su i rodno obojene. Naime, ženama se i dalje upućuju kontradiktorne poruke, da istovremeno budu privlačne, ali ne previše; samouvjerene, ali ne drske; odvažne, ali ne provokativne.
Najljepša holivudska glumica izgleda sjajno kako god da okrenete
Kroz ovakve izjave, Sydney Sweeney ne samo da brani svoje profesionalne odluke, već i ukazuje na širi problem s kojim se mnoge javne ličnosti, naročito žene, svakodnevno suočavaju balansiranje između izražavanja autentičnosti i ispunjavanja društvenih očekivanja.
Osnivačica vlastite produkcijske kuće Fifty-Fifty Films, Sweeney nije samo lice ispred kamere, ona pregovara, planira i gradi svoju karijeru s preciznošću. "Želim znati koji je budžet, gdje su stavke u računovodstvu, gdje možemo optimizirati", kazala je. Time ruši stereotip o pasivnoj glumici koja je tu samo da bude "lijepa slika". Naprotiv, ona je poslovna žena koja tačno zna kako industrija funkcioniše i koristi to znanje u svoju korist.
Kritike na račun njenih kampanja nisu ništa novo u historiji filma. Svaka žena koja se usudi biti vidljiva, izražajna i samouvjerena često se suočava s komentarima o "pristojnosti" ili "dostojanstvu". Sydney to vrlo dobro zna. Ali, umjesto da se pravda, bira šutnju kada su u pitanju kontroverze, poput reklamne kampanje za farmerke koja je dobila političku konotaciju, upravo kako bi izbjegla skretanje pažnje s pravih ciljeva.
[instagram][instagram]https://www.instagram.com/p/DAoA_e4OJAs/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=invalid&ig_rid=00434cb4-000d-48a4-a664-23ad4551fe96[/instagram][/instagram]
Također odbacuje ideju da poznate žene trebaju usporiti tempo i "prepustiti se mašini". Naprotiv – ona snima jedan projekt za drugim, vodi produkcije i stalno je u pokretu. "Ne želim uzeti šest mjeseci pauze", kaže, pojašnjavajući da to nije pitanje novca, već lične potrebe za aktivnošću. "Postajem anksiozna ako nekoliko dana ne radim ništa". Trenutno ostavlja prostor za prilike u posljednjem trenutku, ali da želi mogla bi biti angažovana naredne četiri godine.
Svjesna volatilnosti slave, Sweeney zadržava emocionalnu distancu. "Industrija te slavi kad si na vrhu, a zaboravi čim padneš". Komplimenti, kaže, "slete pa odu" i to joj pomaže da ne gradi vlastitu vrijednost na osnovu pažnje medija.
Na kraju, Sydney Sweeney predstavlja novu generaciju glumica: promišljene, strateške, poduzetne i odlučne da steknu poštovanje u industriji koja još uvijek nerijetko prosuđuje žene kroz prizmu izgleda i ponašanja. Otvoreno priznajući svoje izbore i objašnjavajući ih bez straha, podsjeća nas da žene imaju pravo biti vidljive, smjele i proračunate bez da ih se zbog toga napada.
Biti lijepa, biti seksi, biti u kontroli, to nisu greške. To su odluke.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.