Svaki minut njenih nogu u reklami košta milion dolara
Poznata američka pevačica Jennifer Lopez (50) od svog imena je napravila brend, a svaki dio svog tijela je dobro osigurala i unovčila.
Procjenjuje se da je vrijednost JLo danas 360 miliona dolara, a osim koncertima, pjevačica i na račun svog savršenog tijela godišnje zarađuje ogroman novac.
Samo zadnjicu je osigurala na 27 miliona dolara. Pored cipela koje sama dizajnira, savjetuje i kako treba njegovati stopala.
Svaki minut pojavljivanja njenih nogu u reklami košta milion dolara, piše b92.
Modni brendovi plaćaju joj od 200 do 500 hiljada dolara da crvenim tepihom prošeta u njihovoj kreaciji.
Snimila je i reklamu za njegu kose, a za to su joj platili 2,9 miliona dolara.
Nakon turneje "All I have", na kojoj je imala 100 koncerata, JLo je samo od prodaje ulaznica zaradila oko 90 miliona dolara.
Zato i ne žali što je tri godine bila na turneji...
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.