Paris Hilton na meti kritika zbog neobičnog izgleda njenog sina Phoenixa

/ Komentari (6)

Povratak na članak
Objavite komentar kao gost ili se prijavite.

NAPOMENA: Komentari su isključivo lični stavovi autora. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i pisanja komentara koji podstiču na mržnju. Strogo zabranjen bilo kakav govor mržnje na portalu radiosarajevo.ba, zbog kojeg možete biti krivično procesuirani. Radiosarajevo.ba ima pravo i obavezu da na zahtjev zvaničnih organa dostavi podatke o korisniku čiji komentari sadrže govor mržnje, kao i da korisniku trajno blokira pristup. Obaviještavamo vas da svaki čitatelj dobrovoljno pristupa čitanju i kreiranju komentara i prihvata mogućnost da neki komentari mogu sadržavati narativ koji je u suprotnosti sa vjerskim, nacionalnim, moralnim i drugim načelima. Radiosarajevo.ba ima pravo da obriše sporne ili prijavljene komentare bez najave i objašnjenja. Radiosarajevo.ba koristi automatski sistem prepoznavanja i uklanjanja govora mržnje i drugih neprimjerenih sadržaja u komentarima.

user1697998670

Pa nikakvo čudo sto je djete rodila surogat majka. Njihov brak je trik, ona je lezbaca a on je gej i to je svima jasno već odavno

Simpa je

Smetetu ništa ne fali, štaviše simpatičan je malac. Možda je rodjen na vakuum, ali njegova je lubanja još mekana i za godinu-dvije sve će doći na svoje. Tako da fali samo tim što pišu maliciozne komentare, ne znam kakve su njihove glave, ali su pouzdano šuplje i u njima odzvanja od neukosti i bezobraznosti.

Zoka

Smetetu ništa ne fali, štaviše simpatičan je malac. Možda je rodjen na vakuum, ali njegova je lubanja još mekana i za godinu-dvije sve će doći na svoje. Tako da fali samo tim što pišu maliciozne komentare, ne znam kakve su njihove glave, ali su pouzdano šuplje i u njima odzvanja od neukosti i bezobraznosti. ka Simpa je I ja mislim da je malecki sladak , kao i sva djeca . U Japanu postoji kaciga za dječije glave koja im ispravlja tj obikuje glavu a sama metoda je invazivna tj. ne smeta niti boli bebače .

Mali je tenkre,vidi se iz aviona

Ma salim se majku limu..

Ne pijem dok Paja vozi