Jennifer Lopez nova je ambasadorica turskog brenda Zen Diamond: "Osvojila nas je"
Jennifer Lopez, diva koja je tokom života nosila čak šest zaručničkih prstenova, postala je novo lice turskog brenda nakita Zen Diamond.
Prema navodima Page Sixa, Lopez je za ovu saradnju dobila honorar od 10 miliona dolara (16.90 miliona KM), cifru koju izvori bliski pjevačici smatraju skromnom u odnosu na njene ranije ugovore.
"Nekada je zarađivala po 20, 30, pa i 50 miliona za velike kampanje, zato me iznenadilo da sada prihvata ovako nizak iznos", rekao je izvor za Page Six, dodajući kako je Lopez ipak više motivisana ostankom u centru pažnje nego finansijama.
Savez kolumnista | Lavić, Hadžidedić i Sučić: Ne postoje "konstitutivni narodi"
U novoj kampanji, objavljenoj povodom Black Friday akcija, Lopez pozira u elegantnoj, bijeloj, off-the-shoulder haljini, sa zaručničkim prstenom na ruci. Iz Zen Diamonda poručuju da ih je osvojila svojom "moći, autentičnošću i bezvremenskom ljepotom".
Nakon razvoda od Afflecka, fokus na karijeri
Lopez je trenutno sama, nakon što je 2024. okončala brak s glumcem Benom Affleckom, dvije godine nakon vjenčanja u Las Vegasu. Njihova ljubavna priča bila je jedna od najpraćenijih u svijetu showbiza, a Affleck ju je prvi put zaprosio 2002. godine kultnim Harry Winston ružičastim dijamantom, vrijednim između 1.2 (2.03 miliona KM) i 2.5 miliona dolara (4.22 miliona KM).
Nakon prekida 2004., Lopez je nastavila nizati i ljubavne i profesionalne uspjehe. Bila je zaručena s A-Rodom, udavala se tri puta za Ojanija Nou, Crisa Judda i Marca Anthonyja, s kojim dijeli blizance Emme i Maxa.
"Radi sve da ostane relevantna"
Izvori tvrde da J. Lo u posljednje vrijeme širi svoje profesionalne horizonte, pa je tako nedavno prvi put nastupila u Indiji na raskošnom vjenčanju milijardera, navodno zaradivši dodatna 2 miliona dolara (3.38 miliona KM).
"Nije joj potreban novac. Ona želi da se o njoj priča", tvrdi izvor.
U privatnom životu čini se da Lopez i dalje vjeruje u tradicionalno pronalaženje ljubavi. Na pitanje bi li ikada koristila elitnu aplikaciju za upoznavanje, jasno je poručila: "Ne, ne želim to."
S novom globalnom kampanjom i sve većim profesionalnim angažmanima, Jennifer Lopez još jednom potvrđuje da čak i nakon svih uspona i padova, ostaje jedna od najutjecajnijih i najintrigantnijih ličnosti današnje pop kulture.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.