HOMER, MARGE i BART se udružili s Tic Tacom!

Promotivni tekst
HOMER, MARGE i BART se udružili s Tic Tacom!
Tic Tac i 20 th Century Fox Consumer Products udružili su se kako bi u Europi i šire ponudili zabavnu i inovativnu liniju proizvoda koja spaja svježe okuse s poznatim licima i predstavili novi The Simpsons Tic Tac.

Posebno izdanje The Simpsons Tic Tac dolazi u tri nova pakiranja s kultnim likovima iz popularne animirane serije i tri nova posebna okusa: Krafne (Donut flavor) u pakiranju s Homerom, borovnica (Blueberry flavor) u pakiranju s Marge i žvakaća guma (Bubble Gum) u pakiranju s Bartom. 

Simpsonovi su najdugovječnija televizijska serija rađena po scenariju u povijesti. Počeli su se emitirati 1989. godine i ostali su kulturni fenomen. S bezvremenskom zabavom koju nude, Simpsonovi su savršeni partner za Tic Tac. Prepoznatljivi likovi i zaigrani karakter serije izvrsno se uklapaju u nove okuse za potrošače.

Pakiranja nose lica likova iz Simpsonovih prilagođena različitim Tic Tac formatima, što ih čini jedinstvenima i pogodnima za skupljanje. Osim toga, zahvaljujući tehnologiji tiska na bombonima Print on Pills, na svakom bombonu otisnut je jedan od tri najpoznatija izraza lica triju legendarnih likova. 

The Simpsons Tic Tac  - HOMER, MARGE i BART se udružili s Tic Tacom!

Ograničeno izdanje The Simpsons Tic Tac bit će predstavljeno u Europi tijekom jeseni 2016. u klasičnom džepnom Tic Tac Box pakiranju i u velikim pakiranjima sa 100 i 200 bombona. U veljači 2017. The Simpsons Tic Tac bit će predstavljeni u Armeniji, Azerbajdžanu, Gruziji, Izraelu i Saudijskoj Arabiji, a 2018. nastavit će se marketinška kampanja u obje Amerike.

Predstavljanje posebnog izdanja pratit će posebno snimljeni TV spot i zabavna digitalna kampanja. 

The Simpsons Tic Tac  - HOMER, MARGE i BART se udružili s Tic Tacom! The Simpsons Tic Tac  - HOMER, MARGE i BART se udružili s Tic Tacom!

 

O SIMPSONOVIMA

SIMPSONOVI su najdugovječnija serija rađena po scenariju u televizijskoj povijesti. 1990. godine naglo su izrasli u kulturni fenomen i ostali jedna od najinovativnijih i najrevolucionarnijih zabavnih franšiza, te stekli prepoznatljivost širom svijeta. Trenutno je u produkciji rekordna 28. sezona. SIMPSONOVI su osvojili 32 nagrade Emmy, 34 nagrade Annie, te nagradu People's Choice Award za 2016. Prva su animirana serija koja je osvojila Peabody Award, a 2012. nominirani su za Oscara za epizodu The Longest Daycare. Igrani film The Simpsons Movie postao je veliki hit, mega-atrakcija The Simpsons Ride u studiju Universal dobila je povijesnu ekspanziju uz dodatak Springfielda, a serija je dobila i svoju zvijezdu na Holivudskoj stazi slavnih 2000. godine. Časopis Time proglasio ju je najboljom serijom 20. stoljeća, a Entertainment Weekly proglasio ju je 2013. godine najvećom američkom humorističkom serijom.

SIMPSONOVI su nastali u produkciji kuće Gracie Films Production u suradnji s 20 th Century Fox Television. Izvršni producenti su James L. Brooks, Matt Groening i Al Jean. Licencirani sadržaj za seriju razvija i proizvodi The Gracie Films Worldwide Brand Division.

Tic Tac

Tic Tac jedan je od velikih međunarodnih brandova grupe Ferrero. Nastao je 1969. i odmah je postao veliki hit zahvaljujući jedinstvenom konceptu menta bombona s poklopcem koji se može otvarati i zatvarati i prepoznatljivom „zveckavom“ zvuku. Tic Tac originalnih okusa mente i naranče doslovno je pokorio svijet, proširivši se na tržišta pet kontinenata. Tic Tac® danas je jedan od vodećih svjetskih brandova džepnih slatkiša sa širokim rasponom ljutih, voćnih i originalnih okusa kojem je cilj iznenaditi i oduševiti potrošače senzacionalnim svježim okusima.

Ferrero Group

Ferrero je svoju priču započeo u gradu Albi u talijanskom Piedmontu 1946. godine. Danas je s konsolidiranim prometom od preko 10 milijardi eura među vodećim konditorima na tržištu. Ferrero grupa prisutna je u 53 zemlje s preko 40.000 zaposlenika. Diljem svijeta ima 22 proizvodna pogona, od čega su tri Ferrero Društvena poduzeća u Africi i Aziji, te devet poljoprivrednih tvrtki. Njeni proizvodi prisutni su i prodaju se u više od 160 zemalja, te su postali dijelom kolektivnog sjećanja i običaja u mnogim zemljama, gdje se istinska ljubav prema njima prenosi s generacije na generaciju i gdje se često smatraju kulturnim ikonama.

Osim toga, društvena odgovornost ugrađena je u samu Ferrerovu DNA. Svježina i visoka kvaliteta proizvoda, pažljivi odabir samo najboljih sirovina, održive poljoprivredne prakse i kontinuirana istraživanja i inovacije neki su od ključnih elemenata Ferrerova uspjeha. Ferrero također kontinuirano ulaže u lokalna zajednice kroz Zakladu Ferrero, Michele Ferrero Poduzetničke projekte i Kinder+Sport program.

Twentieth Century Fox Consumer Products

Dio 20th Century Fox i priznati lider u svojoj industriji, Twentieth Century Fox Consumer Products licencira proizvode i stavlja ih na tržišta diljem svijeta u ime Twentieth Century Fox Film Corporation, Twentieth Century Fox Television i Fox Broadcasting Company, kao i proizvode trećih strana. Dio je Twentieth Century Fox Television, vodećeg studija u svojoj industriji koji proizvodi nagrađivane i uspješne televizijske programe i zabavne sadržaje.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Povezano

/ Najnovije