Lady Di u reklami za donje rublje
Radiosarajevo.ba

Zakašnjela kampanja od prije 15 godina donosi... Eh. Bilo bi super kad bi tako počela ova najava. Ne, ne radi se o zakašnjeloj kampanji već o kampanji dosjetljivih (i neopreznih?) Kineza, koji vole imidž britanske kraljevske obitelji.
Jumbo plakati kineske marke donjeg rublja nose lik prinzece Diane, koja u donjem rublju i u društvu malog plavokosog dječačića svira čelo. Bizarna promocija čiji je slogan 'Feel the Romance of British Royalty', donosi slike koje su objavljene na 13. godišnjicu princezine smrti, na aerodromu u Shenzhenu, na sjeveru Kine.
Možda je ova kineska kompanija zaboravila, ili je ne zabrinjava nešto pretjerano, što prava na lik Princeze Diane drži Diana Memorial Fund, koji zaradu od odobrenih pojavljivanja njezina lika na ovaj način u javnosti (iako smo sigurni da ovaj način ne bi niti prošao), kasnije usmjerava u već dogovorene svrhe – razminiravanje i istraživanje AIDS-a. Zakladi vjerojatno nije pomoglo to što su, nakon što su tužili tvrtku Franklin Mint za neautorizirano prodavanje lutke Diane, zbog rupe u kalifornijskom zakonu na kraju oni morali platiti 13.5 milijuna dolara, a to je rezultiralo i zamrzavanjem imovine zaklade. Hm, jesu li se i Kinezi odlučili malo poigrati, ili su jednostavno – neoprezni?
Diana lingerie proizvod je tvrtke Jealousy International, kineskog proizvođača donjeg rublja. Kako nam se čini, prema ono malo fotkica koje smo uspjeli vidjeti, rublje im i nije neko, tako da im je propao mogući pokušaj marketinga s tezom kako je i loša promocija i dalje promocija. Blago rečeno, rublje zaista ne biste htjeli obući, ali okej, svakom prema izboru. Diana section nalazio se na ovoj adresi, no moguće je da su i povukli neke fotke budući da su se Britanci dobro uzbudili oko cijele priče.
Što još? Primijetili smo da vole zapadne modele. Tako da, ako slučajno nemate posla, pokušajte ga tamo naći. Iako, vjerojatno krpice vjerojatno nećete poželjeti za dooma.
neon.com.hr
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.