Dijamante, andiamo mangiare: Edin Džeko zaštitno lice Perfetta paštete

A. S.
Dijamante, andiamo mangiare: Edin Džeko zaštitno lice Perfetta paštete
Foto: Dženan Kriještorac / Radiosarajevo.ba / S današnje promocije zaštitnog lica Perfetta paštete

U idiličnoj atmosferi hotela „Austria&Bosna“ na Ilidži, danas je organizirana konferencije za medije povodom predstavljanja zaštitnog lica poznatog brenda Perfetta pašteta, uspješne Mesne industrije Ovako, bh. kompanije Akova Group.

Zaštitno lice ove kampanje je nogometni reprezentativac i član italijanske Rome Edin Džeko.

Uspješan brend

Na početku konferencije Emina Džafić, kreativna direktorica Mesne industrije Ovako zahvalila se novinarima i prisutnima na dolasku.

„Hvala medijima koji su danas tu, i koji nas prate kroz sve naše projekte. Ovaj brend je za kratko vrijeme doživio ekspanziju na tržištu BiH i regiona. Dvije kampanje smo u kratko vrijeme realizirali. Nakon Dine Merlina, koji je predstavio ovaj brend, sada će našu kampanju voditi Edin Džeko, naš najbolji nogometaš i na to smo ponosni“, kazala je Džafić.

Tarik Mutevelić, menadžer izvoza mesne industrije Ovako pozdravio je sve prisutne i zahvalio se na podršci.

„Dvije godine smo razvijali ovaj brend, uspjeli smo se izboriti. Iskustvo koje smo sticali u proteklih 20 godina se isplatio. Zato smo i uspjeli angažirati Edina Džeku. Za sljedeću godinu planiramo izvoz u Europsku uniju, tržište Amerike i Australije. Edin je naš najbolji izbor, on je dotakao vrh u Europi i hvala mu“, naglasio je Mutevelić, koji se zahvalio i svim konzumentima i kupcima, kao i radnicima „Akova Groupa“ kojih ima 1.200, dodajući da očekuje da će kompanija nastaviti rasti i narednih godina.

Marketing menadžer kompanije Ovako Nedžad Biberović, je govorio o rođendanu ove uspješne bh. kompanije, kao i na koji su način angažirali kapitena nogometne reprezentacije BiH i Rome.  

„Iduće godine slavimo 20 godina poslovanja i drago nam je da imamo Edina Džeku, koji je naš najbolji sportista, a samim tim je i Dijamant. Mi želimo biti lideri. Zato koristim priliku da uputim poziv državnim instutucijama da nam pomognu da ovaj proizvod plasiramo na tržište EU", podvukao je Biberović. 

Bojan Hadžihalilović, kreativni direktor marketinške agencije Fabrika, koja je  realizirala spot sa Edinom Džekom za Perfettu, medijima se na početku obratio na originalan način na italijanskom jeziku, u želji da novinarima približi ideju za realizaciju spota koji će brzo osvojiti i srca svih u BiH i regionu koji ga pogledaju. 

"Kada smo krenuli u realizaciju spota, prvo što smo gledali je da bude na italijanskom jeziku koji Edinu predivno leži. U šali smo skontali da ćemo cijelu stvar sa spotom za Perfettu ispričati na italijanskom. Snimanje smo radili cijeli dan. Da naglasim da slične projekte radimo i s velikim imenima širom bivše zemlje, a Edin je pokazao strpljivost, profesionalnost i pozitivnu energiju. Bio je voljen i kada igra, ali i prilikom realizacije i snimanja spota. Andiamo mangiare, Džeko (idemo jesti, Džeko, ita.)", našalio se Hadžihalilović, što je kod novinarima primljeno sa simpatijama.

Na kraju druženja s medijima, koji su na konferenciju stigli u velikom broju, Edin Džeko je govorio i saradnji sa ovim uspješnim kompanijama.

„Drago mi je da sam zaštitno lice najkvalitetnijeg bh. brenda, koji se zove Perfetta. Bilo mi je zadovoljstvo raditi s divnim ljudima. Svi su mi oni omogućili da budem opušten. Iskreno, prilikom snimanja spota nisam se umorio i drago mi je da je na kraju ispalo sve kako treba. Kada sam se uvjerio u kvalitet ovog proizvoda, dogovorili smo se za manje od pet minuta. Nadam se da ćemo ovaj brend podići na još veći nivo", naglasio je Dijamant.

Spot - drugačiji od svih ostalih

Odmah po potpisivanju ugovora, prisutni su imali priliku pogledati spot sa Džekom, koji je uradila marketinška kompanija Fabrika i prema reakcijama novinara, video je realiziran na potpuno drugačiji način od mnogih dosadašnjih.

Kada je riječ o Perfetti uglavnom je sve poznato. Ovaj svjetski brend lidera prehrambene industrije u BiH, proizveden je od najkvalitetnijeg pilećeg mesa iz domaćeg uzgoja, ne sadrži konzervanse i začinjen je isključivo prirodnim začinima. 

Mesna industrija „Ovako“, koja je u sastavu „Akova groupa“, u svoj paleti ima preko 150 različitih proizvoda, a dugo je usavršavala recepturu Perfette i na domaće i inozemno tržište plasirala je prije skoro dvije godine.

Zvanična promocija spota za Perfetta paštetu bit će 8. oktobra na TV i digitalnim platformama.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije