Prihodi Facebooka premašili deset milijardi dolara
Prema poslovnom izvještaju objavljenom u srijedu, čista dobit Facebooka dosegnula je u proteklom kvartalu 4,7 milijardi dolara, što je 79 posto više nego godinu dana prije.
Pritom su prihodi od oglašavanja porasli za 49 posto, na 10,14 milijardi dolara, pri čemu prihodi od oglašavanja na mobilnim uređajima čine 88 posto ukupnih prihoda od oglašavanja.
Oglašivači već duže vrijeme preusmjeravaju novac iz televizijskog u oglašavanje na web i mobilnim platformama, a Facebook je jedna od firmi koja od toga ima najviše koristi, premda je na mobilnom video tržištu suočen sa žestokom konkurencijom Snapchata i YouTubea, koji također svakodnevno privlače milione posjetilaca.
Prema podacima iz poslovnog izvještaja, Facebook je na kraju drugog tromjesečja imao 2,07 milijardi aktivnih mjesečnih korisnika širom svijeta, što je 16 posto više nego godinu dana prije. Pritom je dvije trećine njih tu društvenu mrežu koristilo svakog dana.
Kompanija je, također, izvijestila da trenutačno ima oko šest miliona aktivnih oglašivača, među kojima mnoge male i srednje velike firme.
Sudeći prema poslovnim rezultatima, skandal zbog lažnih oglasa na Facebooku plaćenih iz Rusije kojima se pokušalo utjecati na lanjske predsjedničke izbore u SAD-u zasad nije utjecao na finansijsko poslovanje te društvene mreže.
No, Facebook je nedavno najavio da će zaposliti 1.000 radnika koji će se boriti protiv lažnih oglasa, a Mark Zuckerberg, izvršni direktor koji je i osnovao Facebook 2004. godine, najavio je i druge mjere kako bi se povećala sigurnost te društvene mreže, a to bi, kaže, ubuduće moglo utjecati na zaradu kompanije.
Premda su poslovni rezultati kompanije bolji nego što su analitičari očekivali, cijena dionice Facebooka pala je u srijedu u produženom trgovanju nakon zatvaranja Wall Streeta za 1,5 posto.
No od početka godine cijena dionice Facebooka na dobitku je gotovo 60 posto, pri čemu je početkom ovoge sedmice dosegnula rekordni nivo.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.