Popularni Fazlinovići u reklami za vanredno kolo TV Binga

A. S.
Popularni Fazlinovići u reklami za vanredno kolo TV Binga
Foto: A. Kuburović/Radiosarajevo.ba / S press konferencije

Danas je u sarajevskom Klubu 1 održana konferencija povodom promocije novog reklamnog spota za vanredno kolo igre TV Bingo show koje se održava u srijedu, 11. marta na programu Federalne televizije.

Radnja novog spota se dešava u kući Fazlinovića iz popularnog serijala „Lud, Zbunjen, Normalan“, a glavne uloge tumače Izet i Damir (Mustafa Nadarević i Moamer Kasumović). U kući je grandiozna vanredna situacija, a samo Izet zna zašto...

„TV Bingo show ima dugu tradiciju svog postojanja i veliku gledanost, tako da uvijek nastojimo osmisliti neki zanimljiv način da promovišemo vrijedne dobitke, naročito kad su u pitanju vanredna kola. Izet i Damir će ove godine kroz tri različita video skeča najaviti naša tri najvažnija vanredna kola – martovsko, rođendansko i novogodišnje. Obzirom da su njih dvojica omiljeni TV likovi u cijeloj regiji, sigurni smo da će i ovi spotovi izazvati dobre reakcije“, poručili su iz Lutrije.

Produkciju spota potpisuje sarajevska agencija Fabrika koja je u saradnji sa ekipom serije „Lud, Zbunjen, Normalan“, na čelu sa scenaristom Feđom Isovićem i rediteljem Elmirom Jukićem, osmislila i snimila reklamne spotove.

Bojan Hadžihalilović, kreativni direktor marketinške agencije Fabrika, koja je realizirala ovaj vrhunski spot, prisutnim novinarima je dočarao atmosferu sa snimanja. 

"Spojiti dva vrhunska brenda, da tako kažem, nama kao agenciji, je bilo izuzetno zadovoljstvo. Ovu vanrednu situaciju kada gledaš u kontekstu Lud, zbunjenog, normalnog, na neki način kroz čitav proces koji smo radili mi radili sa ekipom, bilo je uživanje i meni i Neveni Đurić, koja je zapravo na neki način nosila ovu čitavu stvar. 

Mi smo krenuli od Feđe i prvo, bilo je zanimljivo kako on gradi scenaristički, poznavajući ekipu koja je snimila preko 300 zajedničkih epizoda. Taj odnos između Mukija (Moamer Kasumović) i Muje (Mustafa Nadarević) je tek zapravo na samom snimanju doživio svoju pravu eksploziju, duhovitosti i iskrica koje se dogode između njih.", pričao je Bojan Hadžihalilović.

On je dodao da je agencija Fabrika "kidnapovala" kompletnu ekipu LZN i uživali kao agecija raditi na setu sa 50 ljudi, koji su zajedno više od 10 godina. 

"To je jedna mašina koja funkcioniše bez ikakvog srkleta i historije. Radili smo 12 i po sati, ali nismo ni osjetili da je tako brzo prošlo. Na snimanju je sve podređeno Muji , na neki način i emocijom, a tokom snimanja se pazi i njegova aura. Kada uđe u kadar, sve ispuni energijom i duhovitošću. Nama je bilo zabavno ovo raditi, sve se završilo bez stresa i ovaj spot nam je jedan od najlogodnijih koji smo radili", podvukao je Hadžihalilović, a prisutni su se složili, nakon što su pogledali spot, da je ovo još jedan sjajan spot iz kreativnih pogona Fabrike.

To je potvrdio i odlični glumac Moamer Kasumović, koji je kazao da je što se tiče Lutrije BiH "uvijek na dobitku, jer nije prvi puta da sarađuje sa ovom kompanijom".

"Čitava ideja koju su Bojan i Fabrika donijeli, zajedno sa Lutrijom BiH, nama je bila vrlo zanimljiva. I kao što ste vidjeli, sve jako dobro funkcioniše. A to mogu kazati i za naredna dva spota koja smo snimili i koji će biti prikazani tokom godine", podvukao je Kasumović.   

Prvi video koji najavljuje martovsko vanredno kolo od danas će biti emitovan na lokalnim TV i online provajderima, dok će preostala dva spota biti objavljena u drugoj polovini godine.

U prvom ovogodišnjem vanrednom kolu TV Binga najsretniji igrači, pored redovnih dobitaka, mogu osvojiti: 1 X 50.000,00 KM, 1 X 35.000,00 KM, 1 X 25.000,00 KM, 1 X 15.000,00 KM i 5 X 5.000,00 KM.

Prodaja žutih Bingo listića, kao i slanje SMS poruka, trajat će zaključno sa 11.03.2020. godine (srijeda), do 17:00 sati.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije