Otvorili novu tvornicu sokova i uložili osam miliona maraka
Ukupna vrijednost investicije iznosi 8 miliona maraka, a zahvaljujući novim kapacitetima Stanić Beverages će i dalje jačati izvoznu strategiju.
Na novoj PET liniji za punjenje trenutno će se puniti brand Juicy Fruits, no novi kapaciteti omogućavaju Stanić Beveragesu širenje i u druge kategorije osvježavajućih pića, saopćeno je iz Vanjskotrgovinske / Spoljnotrgovinske komore BiH.
Prijašnji kapacitet tvornice u Kreševu iznosio je oko 50 miliona litara, stoga će nova investicija postojeće kapacitete utrostručiti na 150 miliona litara.
S obzirom na povećane kapacitete, tvornica u Kreševu moći će pratiti ekspanziju izvoza branda Juicy u zemlje CEFTE, EU i MENA regiju.
“Otvaranjem nove PET linije modernizirali smo proizvodnju, poboljšali kvalitetu, povećali kapacitete te finalizirali prvi ciklus investicija. Stanić Beverages kontinuirano ulaže u poslovanje, uvijek želimo biti prvi u kvaliteti i inovacijama te broj 1. u mislima naših potrošača. Uskoro krećemo i u novi investicijski ciklus koji ćemo započeti proširenjem postojećeg skladišnog prostora u vrijednosti od 2 miliona maraka s ciljem daljnjeg rasta prodaje na domaćem tržištu, na već otvorenim stranim tržištima, ali i novim inozemnim tržištima koje tek planiramo otvoriti u bliskoj budućnosti”, izjavio je Svjetlan Stanić, vlasnik Stanić Beveragesa.
Stanić Beverages najveći je proizvođač sokova u BIH koji sljedeće godine slavi dvadeset godina postojanja branda Juicy.
Zahvaljujući strateškom vođenju branda i stalnom unapređenju kvalitete, Juicy sokovi se danas mogu pronaći na policama u svim zemljama regije, ali i u zemljama Evropske Unije poput Njemačke i Italije te na Bliskom istoku u Ujedinjenim Arapskim Emiratima i Saudijskoj Arabiji.
Zahvaljujući snažnoj ekspanziji na nova tržišta, Juicy sada postaje i svjetski brand koji osvaja nove potrošače.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.