Otvoren novi ekskluzivni Beko shop u Banjoj Luci
U četvrtak 23. maja 2019. godine, Omega d.o.o. je otvorila novi ekskluzivni Beko shop u Banjoj Luci, koji se nalazi u tržnom centru „Merkator“ Borik.
Novi Beko shop se prostire na prodajnoj površini od 385 m2 i zapošljava pet mladih osoba.
Pored bogatog asortimana Beko kućanskih uređaja, u ponudi shopa nalazi se veliki izbor Grundig led televizora kao i Tefal, Rowenta i Moulinex aparata.
U posebnoj ponudi izdvajaju se Karcher usisivači i perači kao i ponuda laptopa i IT opreme. Kupovina u Beko shopu može se obaviti putem brzih beskamatnih kredita do 12 mjeseci za penzionere i zaposlenike firmi, a na sva gotovinska plaćanja kompanija odobrava dodatne popuste.
Foto: Promo: Novi Beko shop u Banjoj LuciUz besplatnu dostavu i unošenje aparata u stan, garancija od 5 godina i servisiranje obezbijeđeni su kroz vlastitu servisnu mrežu prodavca.
U znak zahvalnosti, novi Beko shop u Banjoj Luci nagrađuje prvih 100 kupaca sa vrijednim poklonima, a u ponudi je i niz drugih akcija koje je moguće pronaći na www.omegashop.ba
Garancija od 5 godina, jaka servisna mreža, pouzdanost, odličan dizajn i kvalitet u izradi te energetska učinkovitost, samo su neki od razloga koji su presudni prilikom odabira Beko kućanskih aparata. Već sedam godina Beko je najbrže rastući brend u Evropi, što ga je pozicioniralo na prvo mjesto u kategoriji velikih samostojećih kućanskih uređaja.
Gledano na svjetskom nivou, Beko je drugi najveći brend bijele tehnike, a prema statistikama, u svijetu se svake dvije sekunde proda po jedan Beko uređaj. Cilj brenda je konstantna težnja za unapređenjem i razvojem proizvoda, te jačanje zadovoljstva korisnika. Tome svjedoči 18 fabrika širom svijeta i 11 centara za istraživanje i razvoj tehnologija sa preko 1.000 stručnjaka posvećenih kreiranju pametnih rješenja koja svakodnevni život čine lakšim.
Foto: Promo: Novi Beko shop u Banjoj LuciBeko je oficijelni sponzor fudbalskog kluba „Barcelona“. Kako je najavljeno na zvaničnoj konferenciji za novinare na stadionu „Camp Nou“, Beko novim ugovorom postaje glavni partner i dobija titulu zvaničnog trening partnera FC Barcelona, istovremeno ostajući prvi izbor ovog kluba kada je riječ o bijeloj tehnici.
Saradnja dva velika brenda, vođena zajedničkom vizijom, rezultirala je i pokretanjem globalne inicijative „Jedi kao šampion“ koja ima za cilj da pomogne u rješavanju problema gojaznosti djece, ističući značaj zdrave ishrane i bavljenja sportom.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.