Konzum i Mercator donirali više od 12.000 KM Udruženju 'Srce za djecu oboljelu od raka'
U okviru dječijeg programa lojalnosti "Zvjerići 2", Konzum i Mercator su donirali 12.167 KM Udruženju "Srce za djecu oboljelu od raka".
Ova značajna novčana sredstva su prikupljena kroz društveno-odgovorni segment programa, gdje je dio prihoda od svakog prodatog plišanog Zvjerića bio namijenjen donaciji. Program je realizovan u Konzum i Mercator prodajnim objektima u periodu od 26.08. do 03.11.2024. godine.
"Jako nas veseli primijetiti da je Konzumov i Mercatorov dječiji program lojalnosti omiljeni u bh. društvenoj zajednici, te da pored toga ima human karakter. Hvala Konzumu i Mercatoru kao i našim sugrađanima što su nas podržali i kroz ovaj projekat, te omogućili da na ovaj način obezbijedimo dio sredstava za naš program psihosocijalne podrške za djecu i roditelje" – izjavio je Fikret Kubat, predsjednik Udruženja "Srce za djecu oboljelu od raka".
Već šestu godinu zaredom, u Konzum i Mercator prodajnim objektima se uspješno realizuje ovakav vid programa lojalnosti, koji je postao njihov zaštitni znak. Potražnja za plišancima neprestano raste, a ove godine prodato je više od 120.000 plišanih igračaka.
"Izuzetno smo sretni što svake godine uspijevamo osigurati značajnu podršku mališanima u njihovoj borbi za ozdravljenje. Udruženje "Srce za djecu oboljelu od raka" je naš dugogodišnji partner u društveno-odgovornim projektima i uvijek ćemo biti tu da im pomognemo u skladu sa našim mogućnostima. Naša posjeta Roditeljskoj kući bila je prilika da mališanima unesemo malo radosti u svakodnevnicu. Posebnu zahvalnost upućujemo svim našim kupcima, koji su kroz podršku ovom programu omogućili da zajednički doprinesemo radu Udruženja i njihovoj plemenitoj misiji" - izjavio je Haris Arnautović, rukovoditelj Službe marketinga kompanije Konzum, koja upravlja brendovima Konzum i Mercator na tržištu BiH.
U drugoj sezoni programa "Zvjerići 2", djeca su uživala u plišanim igračkama koje predstavljaju životinje iz naših rijeka, šuma i jezera. Projekat je bio osmišljen tako da kroz igru i zabavu podstakne svijest o važnosti boravka na otvorenom, uz dodatno upoznavanje mališana s lokalnim životinjskim vrstama.
Podsjećamo, kroz prethodne programe lojalnosti "Zvjerići 1", "Zdravoljupci 1 i 2", "Morsovci" i "Zumići", donirana su značajna sredstva za pomoć oboljelim mališanima. Društveno-odgovorno poslovanje s posebnim fokusom na djecu jedan je od ključnih prioriteta Konzuma i Mercatora, te će se ove aktivnosti nastaviti i u budućnosti.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.