Klasove hurmašice i Bosanski lokum u Lidlu Hrvatska
Vrata jednog od najvećih europskih trgovačkih lanaca otvorile su Klasove hurmašice i Bosanski lokum početkom prošlog mjeseca, kao brendovi iz programa Bosanske kuhinje i sa najdužom tradicijom proizvodnje u Klasu, saopćeno je iz ove kompanije.
"Ovo je veliki uspjeh za Klas i bosanskohercegovačku prehrambenu industriju uopće. Pobijedili su kvalitet i originalna receptura naših brendova. Klasove hurmašice i Bosanski lokum spadaju u delikatese bosanske kuhinje koja svakim danom ima sve više fanova i izvan naše zemlje. Stižu nam pozitivne reakcije sa terena, a oba proizvoda izlaze sa polica dinamikom koja je i nas oduševila. Ovo je samo početak jedne, vjerujemo, uspješne saradnje. Uskoro očekujemo i širenje plasmana na nove proizvode i kategorije, kao i ulazak u određene zajedničke projekte, što će nam kao industriji otvoriti vrata ovog lanca ne samo u regionu nego i šire", izjavio je Haris Škiljo menadžer izvoza kompanije Klas d.d. Sarajevo.
Foto: Klas
Podsjećamo, saradnja s Lidlom uslijedila je nakon uspješnog otvaranja tržišta u zaljevskim zemljama početkom ove godine, kada je ostvaren plasman Klasovog brašna u Saudijsku Arabiju i konditorskog programa u Katar.
Proizvodi Klasa se pod vlastitim brendom izvoze u više od 20 zemalja svijeta. S tradicijom dugom 116 godina, savremenim mlinom dnevnog kapaciteta mljevenja 450 tona pšenice, i ukupnim godišnjim kapacitetima proizvodnje 140.000 tona hrane, Klas spada u red najznačajnijih proizvođača hrane u ovom dijelu Europe, i kao takav je partner od povjerenja najvećim kupcima i trgovačkim lancima.
Foto: Klas
Klas u svom proizvodnom portfoliu ima oko 500 proizvoda, a oko dva miliona ljudi svakodnevno konzumira u svom domu neki od Klasovih brendova. Vrhunski kvalitet proizvoda se osigurava strogom primjenom međunarodno priznatih standarda upravljanja kvalitetom – ISO, HACCP, i Halal.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.