Nokia / HMD Global otkriva novu kampanju „Za smrt nema vremena“ u kojoj glumi Lynch

06. 03. 2020. u 14:11:00 Radiosarajevo.ba

Shares: 3

HMD Global, dom Nokia telefona, objavio je da je službeni telefonski partner 25. James Bond filma „Za smrt nema vremena“ uz najavu nove reklame u kojoj Lashana Lynch glumi Agenticu Nomi.

Oglas je nadahnut filmom, a režirala ga je Amma Asante, dobitnica BAFTA nagrade (Pulse Films). Reklama je dio do sada najveće globalne marketinške kampanje HMD Globala koja prikazuje Nokia pametne telefone kao jedini uređaj koji ćete ikada trebati. 

Lashana Lynch glumi Agenticu Nomi - undefinedPromo: Lashana Lynch glumi Agenticu Nomi

Nekoliko Nokia telefona pojavit će se u filmu „Za smrt nema vremena“ kao dio integrisane kampanje koja će se voditi u kinima, na digitalnim i društvenim medijima, OOH i maloprodaji, a koja će biti globalno pokrenuta u nedjelju, 8. marta na Međunarodni dan žena. Video u trajanju od 90 sekundi otkriće detalje kampanje, kao i jedan od Nokia pametnih telefona koji će uskoro biti predstavljen. 

Tajni uređaj će u potpunosti biti razotkriven 19. marta, puno prije filma „Za smrt nema vremena“ koji dolazi kina 12. novembra 2020. godine. Ostali budući Nokia telefoni koji se nalaze u filmu su Nokia 7.2, koja ima snažnu 48MP trostruku kameru s Quad Pixel tehnologijom i ZEISS Optikom i poznata Nokia 3310 koju svi obožavatelji poznaju i vole. Partnerstvo s filmom omogućava HMD Globalu, domu Nokia telefona, da prikaže svoj status globalnog proizvođača Android pametnih telefona, uz naglasak na njegovu predanost sigurnosti, brzini i inovacijama te ispunjavanju zahtjeva najtežih korisnika na svijetu; MI6 agenata.

Lashana Lynch glumi Agenticu Nomi - undefinedPromo: Lashana Lynch glumi Agenticu Nomi

Video, koji će biti online 8. marta, snimljen je uz pozadinu poznate londonske linije horizonta na kojoj se nalazi Katedrala sv. Pavla i Shard neboder. Agentica Nomi koristi brojne mogućnosti na svom novom Nokia pametnom telefonu da bi dovršila svoj zadatak.

Govoreći o svom iskustvu s HMD Globalom, domom Nokia telefona, Lynch je objasnila: „Moj prvi telefon zapravo je bila Nokia 3210, a imala sam ga kad sam bila desetogodišnjakinja. Retrospektivno, to je bio moj pametni telefon 90-ih. Mogućnost da mijenjam tipke i lica dok igram Zmiju me oduševljavala! Nakon što sam vidjela koliko su Nokia pametni telefoni napredovali tokom godina, od mog djetinjstva do danas, uzbudljivo je glumiti Nomi koja pomaže otkriti novi pametni telefon za ovaj poznati brend“. 

„Uvijek me privlače projekti koji prikazuju žene kao snažne i inteligentne – scenarij kampanje prekrasno je izrađen da bi predstavio Nomi kao vrhunsku agenticu koja se ne boji boriti protiv negativaca i uz to uspijeva biti duhovita“, kazala je rediteljica Amma Asante.

Juho Sarvikas, direktor proizvodnje HMD Globala, poručuje: „S obzirom da je objavljivanje filma odgođeno do 12. novembar, pred nama je uzbudljiva godina iščekivanja njegovog izlaska. Malo je kulturnih projekata koji smještaju tehnologiju u srce njihove privlačnosti kao „Za smrt nema vremena“. Film je posvećen inovacijama, zajedno s nevjerovatnom tehnologijom koja je ugrađena u svaki Nokia pametni telefon, što naše uređaje čini jedinim koje bi iko – čak i agent 00 – mogao zatrebati, a to čini naše partnerstvo snažnim i uticajnim“.

„Povjerenje, sigurnost i poznati kvalitetan dizajn su temelji na kojima se stvara svaki Nokia telefon, a naše vrijednosti odražavaju one koje prikazuje „Za smrt nema vremena“ i nova 00 agentica, Nomi. Izuzetno smo ponosni na omogućavanje dostupnosti naše najnovije tehnologije svima i radujemo se što ćemo to raditi i uz naše posljednje partnerstvo“.


Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacija za Android | iPhone i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

NEMA KOMENTARA