dm raste, kupci prepoznaju kvalitet: Izvanredni rezultati poslovanja
Izvanredni rezultati poslovanja ostvareni u 2018/2019. poslovnoj godini koje je kompanija dm drogerije markt u BiH objavila na današnjem godišnjem predstavljanju poslovnih rezultata, svjedoče snažan rast drogerijskog lidera.
"U 13. godini poslovanja na bh. tržistu dm je ostvario odlične rezultate zaključivši poslovnu godinu sa ukupnim prometom od 188,2 miliona KM, što u odnosu na prethodnu godinu, predstavlja rast od 16,6 posto. Za ovaj kontinuiran rast zaslužna je naša stalna posvećenost potrebama kupaca na osnovu kojih kreiramo ponudu proizvoda, unapređujemo usluge te ulažemo u uvijek povoljne cijene", izjavio je Damir Šloser, direktor dm-a u BiH.
Povećanju broja kupaca doprinijelo je i proširenje prodajne mreže koja danas broji 74 dm prodavnice u 42 bh. grada.
Uz Zvornik i Neum, nova prodajna mjesta dm-a otvorena su u Prijedoru i Cazinu po drugi put. Preuređeno je i prošireno sedam postojećih dm prodavnica u Tuzli, Banjoj Luci, Kiseljaku, Širokom Brijegu, Trebinju, Jajcu i Sarajevu.
Otvorena su 52 nova radna mjesta, čime je broj zaposlenih sa 667 porastao na 719.
Ukupne investicije u protekloj poslovnoj godini iznosile su 8 miliona KM. Osim u proširenje i modernizaciju prodajne mreže investirano je i u proširenje distribucijskog centra.
"Skladištni prostor proširen je za 1.800 kvadratnih metara te se sada distribucijski centar prostire na 8.250 kvadratnih metara. Tokom godine, između ostalog, u dm prodavnicama postavljene su i dublje police na kojima se može izložiti veća količina artikala. Time je, s jedne strane, roba dostupnija kupcu, dok s druge strane to znači da zaposlenici manje vremena provode puneći police, a imaju više vremena za savjetovanje kupaca", napomenula je Kristina Ćosić, voditeljica logistike i prodajne regije.
Da su kupci zadovoljni kvalitetom usluge u dm-u pokazuju rezultati istraživanja koje je za dm provela agencija za istraživanje tržišta IPSOS.
"Uspješnim završetkom društveno odgovorne inicijative Startajmo ZAJEDNO pružena je podrška za deset domaćih proizvođača da ukupno 30 proizvoda plasiraju na bh. tržište kroz lanac dm prodavnica. Kvalitet proizvoda i potražnja za istima prepoznata je ne samo na bh. tržištu nego i na inostranom", rekla je Admira Isaković, voditeljica nabave i marketinga te prodajne regije.
Osim prema društvenoj zajednici u kojoj djeluje, dm je odgovoran i prema zaposlenicima.
"Redovni zdravstveni pregledi, plaćeno porodiljno odsustvo kao i mogućnost rada od kuće, slobodan radni dan roditeljima prvačića, korištenje sale za rekreaciju u dm centrali, voćni dan, samo su neki od dobrih praksi dm-a", istaknula je Alma Aščić - Efendić, voditeljica finansija, kontrolinga i Kadrovske službe.
Ove godine pokrenut je i program edukacije za dm ambasadore zdravlja.
Sve ovo potvrdio je i ponovni izbor dm-a za najpoželjnijeg poslodavca, koji je jedanaest godina biran u top 10 najpoželjnijih poslodavaca.
Posljednje dvije godine koliko se dodjeljuje priznanje u sektoru maloprodaje, dm je također zauzeo prvo mjesto.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.