Tržište / Tedeschi: Proizvode iz bivše Jugoslavije ljudi doživljavaju 'kao svoje'

02. 04. 2019. u 09:36:00 Radiosarajevo.ba

Shares: 0

Osnivač i vlasnik Atlantic grupe Emil Tedeschi kaže da je budućnost zemalja bivše Jugoslavije u međusobnoj saradnji i povezivanju i poručuje da svi treba da teže da države na Balkanu što prije uđu u Evropsku uniju koja je, kako kaže, još uvijek nudi najviše mogućnosti za prosperitet i razvoj.

Tedeschi primećuje i da se mnogo razvijeniji regioni nego što je prostor bivše SFRJ, poput Skandinavije, Baltika ili Beneluksa, međusobno povezuju i istovremeno ukazuje i da koncept EU počiva na jedinstvenom tržištu i slobodnom protoku ljudi, roba, usluga i kapitala.

Kako je rekao, prostor bivše Jugoslavije doživljava kao jedinstvenu regiju koja dijeli zajedničku istoriju i kulturu i čiji se narodi, smatra Tedeschi, dobro razumiju bez obzira na sukobe iz prošlosti.

Upravo zato , ističe Tedeschi, brendovi kao što su “Kokta”, “Grand” (kafa), “Smoki”, “Štark”, “Cedevita”, “Argeta”, koji posluju u okviru Atlantic grupe, su odavno nadmašili nacionalni karakter.

“Slovenci će danas reći da je Cedevita njihov brend, iako potiče iz Hrvatske, za Smoki u cijeloj bivšoj Jugoslaviji kažu 'to je naš brend', a isto važi i za Coctu i Argetu… Velika je vrijednost kada nema zastave iznad brenda, već ga potrošači u cijelom regionu doživljavaju kao svoj”, naglašava Tedeschi.

Smatra da upravo taj “osjećaj pripadnosti”, bar kada je riječ o Atlantic grupi, bitno olakšava poslovanje te kompanije.

“Kad se, recimo, pojave novi proizvodi iz Grčke, Bugarske, Turske ili Mađarske, ne mogu jednostavno da se probiju na tržištu ove regije, jer nemaju zajedničko nasljedstvo i historiju kao naši brendovi”, rekao je za Tanjug Tedeschi koji je održao predavanje na Ekonomskom fakultetu u Beogradu.


Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacija za Android | iPhone i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

NEMA KOMENTARA