Argeta proslavila svoj 10. rođendan: Brend br. 1 u BiH
Proizvodi se od 90 posto domaćih sirovina, dok se u cjelokupnom procesu od proizvodnje do prodaje brine 115 ljudi.
Atlantic Grupa, jedna je od vodećih regionalnih prehrambenih kompanija i vlasnik brenda Argeta, u prisustvu velikog broja medija, klijenata i prijatelja kompanije obilježila je deset godina uspješne proizvodnje Argete u BiH.
Delikatesni mesni namaz počeo se proizvoditi u Izoli 1957. godine, a od 2006. investicijom od 26 miliona eura pokrenuta je proizvodnja u savremeno opremljenoj tvornici u Hadžićima.
"Argeta u BiH je godinama brend broj jedan ispred uspješnih internacionalnih brendova, a ta pozicija se gradila prvenstveno kvalitetom. Ponosni smo što smo tokom deset godina bh. tržište učinili jednim od najznačajnijih tržišta za Argetu i važno strateško tržište za Atlantic Grupu u cjelini. Osluškujući potrebe naših potrošača i tržišne trendove, stalno smo razvijali naš proizvod, lansirali nove okuse i nalazili inovativne načine komunikacije s našim kupcima. Zahvaljujući tome, danas naših 115 zaposlenih u fabrici u Hadžićima proizvodi Argeta mesne okuse kojima se, osim tržišta Bosne i Hercegovine, snabdijevaju tržište Srbije, Kosova, Crne Gore, Makedonije, Albanije i UAE", rekao je Enzo Smrekar, generalni direktor strateškog poslovnog programa delikatesni namazi Atlantic grupe.
Okupljanje je bila prilika za kratak pregled razvoja brenda od prve Argete , koja je bila samo kokošija pašteta, do današnjih 11 različitih receptura i okusa ovog delikatesnog namaza. Cjelokupan proces proizvodnje Argete certificiran je prema najvišim zahtjevima higijenske i opće ispravnosti, a proizvodnja Argeta namaza u pogonima u Hadzićima izvodi se prema standardima HALAL; HACCAP, ISO14000, FSSC 22000 kao i BISONDE bonitetne izvrsnosti AAA.
Prisutnima je kroz zanimljiv video prikazan razvoj kompanije, najznačajniji uspjesi, kao i priče dugogodišnjih uposlenika u Argeti, koji svakodnevni posao obavljaju i s mnogo ljubavi i pažnje.
Istrajnost u održavanju kvaliteta, inovativna tehnološka rješenja te kontinuirano ulaganje u poslovne vještine uposlenih rezultirali su izvrsnim kvalitetom proizvoda, koji se proizvode od najkvalitetnijih komada mesa i brižno biranih začina, dok pašteta Argeta Junior za djecu ne sadrže aditive.
"U prošloj godini proizveli smo 56 miliona dozica Argete, a trend rasta nastavit ćemo i u budućnosti. Aktivnom saradnjom s domaćim proizvođačima, Argeta doprinosi rastu i razvoju kompanija u BiH, što u konačnici donosi pozitivne rezultate za cjelokupnu bh. privredu. Podrška bh. proizvođačima najbolje se ogleda u procentu od 90 posto domaćih namirnica u procesu nastajanja naših mesnih namaza što Argetu čini domaćim proizvodom", istaknuo je Samir Brodović, direktor proizvodnje Argeta d.o.o.
Argeta je u BiH poznata i po društveno-odgovornom djelovanju, a proteklih godina realizirano je niz korisnih i humanitarnih akcija, prvenstveno usmjerenih na djecu u BiH.
Mališani su kroz radionice, igru i zabavne aktivnosti educirani o ekologiji, pravilima i ponašanju u saobraćaju, o zdravim jutarnjim navikama, higijeni te važnosti doručka.
Značajne su i aktivnosti provedene na unapređenju svakodnevnice djece koja borave u SOS Dječijim selima, Zavodu Pazarić, te saradnjom s udruženjem Pomozi.ba, Hope and Homes for Children BiH, te udruženjem Obrazovanje gradi BiH.
Na današnjem obilježavanju jubileja, najavljeno je da će kompanija odvojiti 10 feninga od prodaje 100.000 dozica 3pack Argete Junior za roditeljske kuće u Sarajevu i Banjoj Luci.
"Najsretniji smo kada naše uspjehe dijelimo s malim herojima koji su nerijetko naša najveća snaga i inspiracija za dobre i humane priče. Ovog puta odlučili smo pomoći rad roditeljskih kuća u BiH koje se nalaze u Sarajevu i Banjoj Luci. Pripremili smo 100.000 komada posebno dizajniranog 3pack pakiranja Argete Junior Original, a od prodaje svakog ovog pakiranja će odvojiti 10 feninga za pomoć ovim dvjema ustanovama", naglasila je Nataša Gaon Grujić, rukovoditeljica prodaje Argete u BiH.
Argeta d.o.o. Sarajevo svake godine daje podršku i najprestižnijem regionalnom Sarajevo Film Festivalu, a ove godine potpisan je sponzorski ugovor sa KK Bosna, u želji da se nekadašnjem evropskom prvaku vrati stari sjaj.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.