Prijavite se za besplatno učešće na BusinessAcademy seminaru Compassionate Leadership
Mislite da je posao menadžera lak?
Iako se naizgled čini lakim, posao menadžera nije nimalo jednostavan. Ovo radno mjesto zahtijeva balansiranje između zaposlenih i nadređenih, a glavni cilj je uspješno poslovanje. U moru korporacija, uspješni menadžeri uspijevaju da odole različitim izazovima koje nameće savremeno poslovanje. Razvoj potencijala radnika glavni je zadatak svakog menadžera, a upravo te vještine pozitivno utiču na poslovne rezultate.
Kako bi se održao timski duh i pospješilo poslovanje, od velike važnosti je da menadžeri i zaposleni u firmi uspješno upravljaju emocijama u radnom okruženju. Imajući u vidu važnost ove teme, BusinessAcademy organizuje besplatan seminar u subotu, 20. novembra, u Sarajevu (Zmaja od Bosne 16, Kubus D). Cilj seminara „Compassionate Leadership: Zašto je to sada bitno više nego ikada prije” jeste da okupi sve koji žele da unaprijede svoje znanje u ovoj oblasti.
Sestra preminule Džejle Drapić u teškom stanju zbog zuba: 'Liječila se kod istog stomatologa'
Iskusni predavači Nazif Hasanbegović i Diana Riđić spremni su da polaznicima pruže ključne informacije o potrebnim vještinama i strategijama za upravljanje emocijama u radnom okruženju. Seminar mogu pratiti svi zainteresovani, i to na dva načina: tradicionalno − u učionici ili online − preko Live streama.
Ukoliko želite da učestvujete na seminaru, potrebno je samo da se prijavite ovdje.
Koje su metode najbolje za upravljanje emocijama na radnom mjestu?
Najveći broj sati u toku dana ljudi provode na svom radnom mjestu. Kako će provesti radni dan, zavisi od više faktora, među kojima su količina posla koji će obavljati i težina materije za koju su zaduženi, ali prije svega, odnos sa kolegama i nadređenima. Pomenuti faktori direktno utiču na emocije i često mogu dovesti do stresa kod velikog broja zaposlenih.
Seminar će voditi predavač Nazif Hasanbegović, koji iza sebe ima više od 15 godina iskustva u oblasti dizajniranja i implementacije kampanja koje su usmjerene ka promjeni svijesti javnosti uticajem na ponašanje i zagovaranjem vrijednosti u okviru određenih vladinih i nevladinih institucija. Predavač će otkriti koje metode su najbolje za upravljanje emocijama na radnom mjestu.
Hasanbegović je radio i kao konsultant iz oblasti strateškog komuniciranja i odnosa sa javnošću u okviru ustanova kao što su: Sud BiH, Federalno ministarstvo raseljenih osoba i izbjeglica, Ministarstvo odbrane BiH, Opštinski sud Sarajevo, Centar za istraživačko novinarstvo (CIN), East-West Management Institute, Inc (USAID project), Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ), Institut za traženje nestalih osoba/lica i još mnoge druge.
Na osnovu svog iskustva predavač je spreman da vam otkrije najbolje metode i ukaže na prevazilaženje problema kada je u pitanju emocionalni faktor na radnom mjestu.
Učesnici će imati priliku da postave pitanja, a predavači će se truditi da im na najbolji mogući način odgovore. Pored Nazifa Hasanbegovića, predavač na seminaru biće psiholog i direktor Psihološkog savjetovališta „Domino” u Sarajevu Diana Riđić, koja ujedno individualno vodi licenciranu edukaciju iz KBT-a.
Kako se snaći u kriznim situacijama?
Čak i najiskusniji menadžeri u kompanijama ne mogu savladati stres u kriznim situacijama na poslu. U takvim situacijama očekuje se da poslovni ljudi budu maksimalno koncentrisani na rješavanje određenog problema, što dodatno povećava tenziju i u njima samima, ali i u kolektivu.
Nazif Hasanbegović razvio je specijalne module obuke (koji su uvrstili savremene komunikacione teorije i praksu u radu sa profitnim i neprofitnim organizacijama, uključujući i vladine, nevladine, kao i međunarodne organizacije) u oblasti upravljanja komunikacijom sa javnostima i njenom integracijom, komunikacijom sa tradicionalnim i novim medijima, kao i u oblasti kreiranja kreativnih kampanja i sličnih projekata. Pomenuti predavač polaznicima seminara ponudiće jasna rješenja za prevazilaženje stresa i negativnih emocija na radnom mjestu.
Gošća seminara Diana Riđić bavi se problemima kao što su anksioznost, panični poremećaji, depresija i teškoće u učenju. Zahvaljujući velikom iskustvu i dobrom poznavanju pomenutih oblasti, Diana nudi najefikasnije metode za borbu sa anksioznošću i negativnim emocijama na radnom mjestu.
Riđićeva je više od 10 godina u psihoterapijskom radu. Posebno je posvećena radu na osnaživanju preduzetnika na putu njihovog profesionalnog usavršavanja, pomažući im da ojačaju samopouzdanje, budu odlučniji i spremniji za rješavanje problema. Polaznici seminara saznaće na koji način je najbolje razmišljati prilikom pokretanja vlastitog biznisa, pojave problema u poslovanju i preduzimanja odgovarajućih koraka kad je riječ o razvoju privatnog biznisa i slično. Ne zaboravite, ukoliko želite da učestvujete na ovom seminaru, potrebno je samo da se prijavite ovdje.
Budite među najplaćenijim menadžerima i stručnjacima
Ukoliko želite da postanete najtraženiji stručnjak i menadžer, treba da razmislite i o prijavi na jednogodišnji Cambridge Business program na BusinessAcademy, koji je usklađen sa programom Cambridge odjeljenja za međunarodne ispite i koristi njegove resurse.
Ovaj program školovanja donosi vam i vrijedan certifikat, koji je priznat kako kod nas, tako i u inostranstvu, a izdvojiće vas u odnosu na konkurenciju na bilo kojem razgovoru za posao. Upis u novu generaciju na BusinessAcademy privodi se kraju, ostalo je još malo slobodnih mjesta.
Nastavu možete pratiti na dva načina: tradicionalno – u savremeno opremljenim prostorijama u samom centru Sarajeva, odnosno online – preko Distance Learning platforme, u zavisnosti od toga koji vam način više odgovara. Predavanja počinju uskoro, a ukoliko ste zainteresovani, sada je najbolje vrijeme da iskoristite snižene cijene školarine do kraja mjeseca i da se upišete.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.