RAIFFEISEN VIBER CHAT / Digitalni servisi Raiffeisen banke

24. 02. 2017. u 15:35:00 Promotivni tekst

Shares:5

Digitalni servisi od sada su bogatiji za još jednu uslugu -

RAIFFEISEN VIBER CHAT čime je Raiffeisen postala prva banka na ovom tržištu koja je omogućila ovakav način komunikacije sa svojim klijentima.

Neizostavan dio Viber platforme su i stikeri te je u skladu s tim Raiffeisen banka kreirala dopadljive i zabavne vizuale usklađene sa kreativnim rješenjem aktuelne digitalne kampanje. Stikere za Raiffeisen Viber Chat, koji korisniku omogućavaju ugodnu i ležernu svakodnevnu komunikaciju, moguće je preuzeti putem linka:  http://www.viber.com/stickers/raiffeisen2_ba.

Preuzimanjem stikera korisnik postaje i follower Viber Public Account-a banke. Korisnici putem ove usluge mogu: saznati aktuelne informacije iz ponude, informativno izračunati ratu kredita, pronaći najbliži bankomat ili poslovnicu, te poslati drugi upit u vezi poslovanja s Bankom. 

Raiffeisen Viber Chat na raspolaganju je 24 sata dnevno, 7 dana u sedmici, te je dostupan svim korisnicima, neovisno od toga jesu li klijenti Banke.

Jedinstveno na ovom tržištu je da u sklopu digitalnih servisa klijenti mogu PUTEM WEB STRANICE APLICIRATI ONLINE ZA KREDIT ILI KARTICU uz samo jednu posjetu poslovnici Banke. Zašto Lajk za digitalno bankarstvo? Jer online apliciranje štedi vrijeme klijenata ali i novac obzirom da je u ovom slučaju naknada za obradu kredita 50% niža.

Aplicirajte i aktivirajte usluge INTERNET I MOBILNO BANKARSTVO uz samo jednu posjetu poslovnici Banke.

Raiffeisen je prva banka s kojom klijenti mogu online komunicirati i putem WEB CHATA dostupnog na web stranici Banke, a razmjena informacija je moguća i putem društvenih platformi Facebook, LinkedIn i YouTube.

 

NEMA KOMENTARA