Business cafe: BiH odiše potencijalom za visokoluksuzne poduzetničke projekte

Radiosarajevo.ba
Business cafe: BiH odiše potencijalom za visokoluksuzne poduzetničke projekte
Foto: GMS / Business Cafe: Uspješne poslove priče iz Bosne i Hercegovine

Sinoć je u Atrium sali hotela Europa sa početkom u 18,00 sati u organizaciji agencije Global Market Solutions održan je dvadesetpeti Business café.

Govornici 25.Business cafeu su Denisa Kraljevića direktor kompanije Derubis Yachts i Fikret Hodžić vlasnik kompanije F.H. SREBRNA MALINA.

Gospodin Denis u poduzetničke vode uplovio je kao osamnaestgodišnjak. Prve poslove koje je radio vežu se za ribolov, a danas duboko u kopnu bavi se brodogradnjom. Prva bh jahtu na svijetu sa elektronskim pogonom proizvedena je upravo na tom brodogradilištu u Vitezu.

Za svoju kompaniju kaže da nema uprave te da odluke donose za vrijeme marende. Radne navike gospodina Denisa su te da radi od sedam ujutru do sedam naveče i da se nalazi u bilo kojem sistemu tih navika bi se pridržavao.

Tokom svog gostovanja istakao je da moramo biti bolji jer dolazimo iz Bosne i Hercegovine te da je veoma važno brendirat Bosnu i Hercegovinu prema svijetu i da realno imamo osnova za to. Bosna je zemlja koja odiše potencijalom za visokoluksuzne poduzetničke projekte.

Na pitanje o planovima u budućnosti rekao je da trenutno ima narudžbu za deset brodova ali i da aktuelno pregovaraju za druge poslove.

"Dobrom projektu nije potrebna ničija pomoć. Dobar projekat ne zadovoljavao vaše želje, već se prilagođava potrebama tržišta. Ipak, i takav ostaje vaš", kazao je Denis.

Drugi govornik bio je Fikret Hodžić koji je sa prisutnim podjelio izazove sa kojim se susretao tokom pokretanja Srebrne maline.

Istakao je kako na početku nisu imali adekvatan vozni park ali dobrom improvizacijom i strašću da uspije posao koji su počeli rezultirali su dobrim.

Srebrna malina je sada lider na tržištu maline i kupine u Bosni i Hercegovine, a kvalitetom postižu da se plasiraju i na tržište koje prelazi okvire Bosne i Hercegovine.

Na upit o najvećem osvježenju ovog ljeta, blagogaziranom piću od maline Hodžić je rekao da je “Silver“ nastao iz potrebe da se smanji gubitak svježe maline.

"Svaki put kada sam imao probleme,a možda i sada prolazimo kroz težak period imao sam osječaj da radim pravu stvar i nekako na kraju sve se posloži", rekao je Hodžić.

Business cafe je regionalni event koji svojim kontinuitetom pokazuje da postoje itekako uspješne poslovne priče u Bosni i Heregovini te da odlučnost i rad otvaraju vrata uspjeha.

Na kraju eventa organizatori su se zahvalili svojim sponzorima na podržci i najavali novu sezonu eventa nakon ljetne pauze.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Povezano

/ Najnovije