Brending konferencija: Inovacije, kreativnost i nove tehnologije

E. H.
Brending konferencija: Inovacije, kreativnost i nove tehnologije
Foto: Admir Kuburović / Radiosarajevo.ba / Deveto izdanje brending konferencije u Sarajevu

Deveta Brending konferencija, inače najznačajniji događaj u BiH iz oblasti brendinga, marketinških komunikacija i medija održava se danas u glavnom gradu Bosne i Hercegovine.

Ove godine konferencija nosi slogan „Hack the influence“ i posebno je značajna, jer se prvi put održava u inspirativnom prostoru Historijskog muzeja.

Među najznačajnijim predavačima ove godine su:

Michela Magaš (najbolja inovatorica EU 2017), Ravid Kuperberg ("alhemičar za misli"), Mark Shayler ("transformator biznisa") i mnogi drugi...

Brending konferencija je i ove godine zvanični partner „Cannes Lions International Festival of Creativity“, što znači da je kao prateći program organizovano još jedno Young Lions BiH takmičenje u kreativnosti, a u okviru programa će biti proglašeni pobjednici u 3 kategorije: PR, design i digital, ali i grand prix pobjednik, koji će predstavljati BiH na svjetskom takmičenju kreativaca u Cannes-u.

Vesna Beganović direktor agencije ViaMedia kazala je da je ovo deveto izdanje Brending konferencije.

„Zadovoljni smo što smo uspjeli pozicionirati Sarajevo kao grad u Europi i svijetu da možemo da dovedemo svjetske predavače. Ljudi koji su danas u Sarajevu su prisutni na svim svjetkim festivalima kreativnosti i inovacija i to je nešto što smo postigli svojim radom i kredibilitetom“, istakla je Beganović.

Dodala je da danas puno govorimo o inovacijama, kreativnosti i tehnologijama.

„To su neodvojiva tri elementa. Inovaciju su nam potrebne, ukoliko nemamo ništa nova ponuditi onda nismo interesantni i gubimo kontakte. Bitne su ideje i inovacije, ali i upotreba novih tehnologija. Tehnologije nam pomažu da puno brže dođemo do potrošača“, pojasnila je Beganović.

Will Rust ispred kompanije Pandora ovom prilikom kazao je da je presretan što učestvuje na Brending konferenciji.

„Danas ću govoriti o inovacijama, posebno o glupim idejama, jer svaka dobra ideja u suštini počlinje kao nešta što se većini čini kao glupost. Želim da prenesem tu ideju, da doprem do ljudi da prošire svoje vidike i ne odbacuju ideje ukoliko im se one na prvu učine glupima“, poručio je Rust.

Michela Magaš osnivačica kompanije Stromatolite istakla je da njoj je drago što je danas u Sarajevu, a posebno jer se nalazi u zgradi koju je dizajnirao njizin otac.

„Drago mi da na neki način mogu nastaviti njegove kreativne misli. Danas sam govorila o našem društvu koje sam osnovala 2012. godine. Mi smo kreativci koji dolaze iz različitih zemalja i sastaju se u laboratoriji i kreiraju nove aplikacije kako bi se ljudi mogli izražavati na novi i drugačiji način“, pojasnila je Magaš.

Mihnea Gheorghiu ispred kompanije Publicis ovom prilikom istakao je da je malo nervozan pred svoj nastup na ovogodišnjoj Brending konferenciji.

„Nisam još upoznao Sarajevo, ali već sam upoznao dosta kreativnih i divnih ljudi. Ne volim planirati unaprijed, jer uvijek nešta zabrljam kad planiram. Ipak danas ću govoriti o tome kako ja zamišljam marketing“, istakao je Gheorghiu.

Mark Shayler ispred kompanije Ape pojasnio je da dugo sarađuje s velikim ali i malim kompanijama.

„Radio sam s Coca Cola-om, Samsungom, Amazonom, ali i s dosta manjim kompanijama. Želim svima poručiti da su promjene neizbježne. Smatram da je Bosna i Hercegovina pravo mjesto za to, a prije svega zbog geografskog položaja. Vi ste ovdje na pravom mjestu i trebate to iskoristiti imate perfektan položaj. Ilustrirat ću to uz pomoć muzike 80-ih godina, a možda i zaplešem“, kazao je Shayler.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Povezano

/ Najnovije