To smo dugo čekali: Moderna verzija legendarnog Renaulta 4

J. M.
To smo dugo čekali: Moderna verzija legendarnog Renaulta 4

U vrijeme dok su veliki proizvođači lansirali retro verzije slavnih modela (Mini, VW Buba, Fiat 500), ljubitelji automobilizma s nestrpljenjem su iščekivali da i Renault ponudi modernu interpretaciju legendarne "Četvorke".

To se ipak nije desilo, barem u režiji francuskog proizvođača, no moderni Renault 4 ipak je ugledao svjetlo dana. Zasluga ja to japanske tuning kompanije DAMD Styling Effect koja je poznata po "body kit" paketima za različite modele.

suzuki_renault_03.jpg - undefined

Foto: DAMD

Pomalo nevjerovatno, ali kao baza za japanski Renault 4 poslužio je Suzuki Alto Lapin. To je predstavnik popularne klase japanskih "kei cars", modela koji moraju ostati unutar 3,4 metra dužine da bi se olakšala mobilnost u prenapučenim gradovima zemlje izlazećeg sunca.

Da bi se što bolje iskoristio svaki centimetar dužine, "kei cars" poput Suzuki Alto Lapina su uglavnom kockastog oblika, oštrih linija, baš kao originalni Renault 4 koji je, poređenja radi, 24 centimetra duži.

suzuki_renault_02.jpg - undefined

Foto: DAMD

Paket DAMD-a za Renault 4 uključuje novi prednji i zadnji dio (gril hladnjaka, svjetla, branici), blatobrane, bočne obloge… Rezultat je sjajan: Za 2.950 eura doplate dobije se moderna interpretacija Renaulta 4 s japanskom tehnikom koja uključuje 657-kubični 3-cilindrični turbobenzinac snage 64 "konja".

Ovom treba dodati i oko 8.000 eura, koliko treba platiti za najjeftiniji Suzuki Alto Lapin, što znači da japanski Renault 4 na cesti košta oko 11.000 eura. Nema sumnje da bi pronašao dosta kupaca i u Europi.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Povezano

/ Najnovije