Subaru Impreza WRX i WRX STI: Koja su poboljšanja na bokser-ikoni
Perjanica japanskog automobilskog proizvođača ima prerađeni gril hladnjaka s naglašeno većim donjim usisnicima koji daju više agresivnosti.
LED farovi dobili su funkciju zakretanja u krivinama, dok u unutrašnjosti putnici uživaju u boljim materijalima.
Vozač može električno podešavati Recaro sportska sjedišta, dok putnici na zadnjoj klupi imaju naslon za ruke sa integriranim držačem za piće.
Deblja bočna stakla, prerađeni tapacirunzi vrata i modifikacije na vjetrobranskom staklu trebaju smanjiti nivo buke u kabini.
Subaru Impreza WRX, koja neće biti ponuđena u Evropi, za pogon koristi 2,0 litarski turbobenzinski bokser snage 272 KS.
Na naš kontinent krajem ljeta dolazi top-verzija WRX STI s dobro poznatim 2,5 litarskim prisilno punjenim bokserom koji u verziji za američko tržište razvija 309 "konja".
Sistem DCCD (Driver’s Control Center Differential System) – kao dio pogona na sva četiri točka Symmetrical AWD – osigurava bolje držanje zahvaljujući kompletno elektronskom podešavanju umjesto dosadašnje mehaničko-elektronske kombinacije.
Optimalno zaustavljanje osiguravaju kočnice Brembo s većim diskovima, a vozač je dobio korisne asistente kao što su 'Eyesight' (Head-up-Display), 'Auto Vehicle Hold' (pomoć pri polasku u svim uslovima).
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.