Još bez imena: Novi model jednog od posljednjih britanskih proizvođača
Ipak, još uvijek postoje neki tradicionalni maloserijski proizvođači poput Ginette koja će na predstojećem ženevskom sajmu predstaviti još uvijek "bezimeni" supersportski automobil.
Dok je ime nepoznanica, zna se da će novu Ginettu pogoniti centralno postavljeni V8 motor snage 600 "konja" i najvišeg obrtnog momenta 700 Nm.
Snažni motor i monokok šasija od karbonskih vlakana omogućit će 1200 kilograma teškom sportisti iz Leedsa maksimalnu brzinu od oko 320 km/h.
Foto: Ginetta: ginetta_03.jpg
Početak godišnje proizvodnje 20 vozila planiran je za 2020. Navodno je Ginetta već prodala 14 vozila po cijeni "reda veličine" 500.000 dolara.
Kompaniju Ginetta osnovala su 1958. godine braća Bob, Ivor, Trevers i Douglas Walklett u Withamu (Essex). U početku su se bavili proizvodnjom poljoprivredne mehanizacije, no 1962. godine tu liniju su prodali i posvetili se izradi sportskih automobila
Pošto su Ginette na početku ponuđene kao "Kit cars" (automobili koji se prodaju u dijelovima da bi ih kupac samostalno sklapao), imale su povoljnu cijenu. To se odrazilo na prodaju pa je Ginetta G4 (1961-1969) pronašla put do 500 kupaca, a model G15 (1968–1974) plasiran je u 800 primjeraka.
Foto: Ginetta
Nakon što je u aprilu 1973. u Velikoj Britaniji uveden PDV i za "Kit cars" Ginetta je izgubila prednost u cijeni . Zato se već naredne godine (1974) prebacuje na proizvodnju potpuno sastavljenih vozila opremljenih tehničkim komponentama iz regala Forda.
Braća Walklett prodala su Ginettu 1989. grupi investitora, sredinom '90-ih uslijedila je još jedna promjena vlasnika, prije nego je britanski poduzetnik Lawrence Tomlinson kupio firmu i 2007. vratio marku sportskih automobila Ginetta na tržište i trkačke staze.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.