I danas izaziva uzdahe: Prodaje se Opel Lotus Omega s pređenih 21.000 km
Iako je predstavljena prije skoro tri decenije Opel Lotus Omega još uvijek mami uzdahe ljubitelja automobila. Lansirana 1990. godine, Lotus Omega bila je (i ostala) jedna od najbržih limuzina na svijetu i još uvijek najjači serijski Opel.
Doduše, riječ "serijski" treba uzeti s rezervom, jer je, osim vrhunskih performansi, ekskluzivitet Lotus Omegi dala činjenica da je do 1992. godine napravljeno svega 950 primjeraka (uključujući i blizanca za britansko tržište Vauxhall Lotus Carlton).
Foto: Daniel Reinhard / Oldtimer Galerie Toffen
Jedno od tih 400 vozila ponudio je ovih dana švicarski trgovac klasičnih automobila Oldtimer Galerie Toffen. Ono što ponuđenu Lotus Omegu (napravljenu 1992. godine) izdvaja od ostalih preživjelih vozila je mala kilometraža – automobil je prešao svega 21.042 km.
Srce automobila je 3,6 litarski 6-cilindrični motor koji je baziran na standardnom 3.0 benzincu iz Omege. Inžnjeri Lotusa povećali su zapreminu na 3,6 litara, dodali dva turbo punjača Garret T25, što je dalo impresivnu snagu od 377 "konja".
Foto: Daniel Reinhard / Oldtimer Galerie Toffen
Prodavac spominje da njegova Opel Lotus Omega razvija "samo" 361 KS što se može objasniti nešto strožijim ekološkim standardima u Švicarskoj u vrijeme kada je automobil nastao.
Svejedno, Opel Lotus Omega se može pohvaliti impresivnim performansama pa je u trenutku nastanka bila druga najbrža serijska limuzina, nakon Alpine BMW B10 Biturbo.
Foto: Daniel Reinhard / Oldtimer Galerie Toffen
Opel Lotus Omega mogla se pohvaliti još i poboljšanim ovjesom i kočnicama, te atraktivnim izgledom, kome su akcenti davali veliki branici, ogroman zadnji spojler, dvije ispušne cijevi... Takožer, grijana kožna sjedišta, električni prozori i klima uređaj bili rijetka pojava na početku '90-ih.
Na tržištu polovnjaka (Omega Lotus još nije oldtimer jer nema 30 godina) teško je pronaći bolje očuvan primjerak, pa ne čudi paprena cijena – 75.000 švicarskih franaka. To je nešto više od 67 hljada eura, dok je, poređenja radi, nov automobil početkom '90-ihkoštao 125.000 njemačkih maraka, odnosno 64.000 eura!
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.