Škoda otkrila sve karte: Kamiq je najmanji i najjeftiniji SUV branda
Već smo pisali da se SUV istog imena već neko vrijeme proizvodi u Kini, međutim europski Kamiq postavljen je na drugoj platformi. To je MQB A0 platforma koju dijeli s Škodom Scalom, VW T-Crossom, Seat Aronom i drugim modelima koncerna VW.
Foto: Škoda
S 4,24 metra između krajnjih tačaka, Kamiq je jednako dugačak kao VW T-Roc i 10-ak centimetara duži od SUV braće iz koncerna - Seat Arone i VW T-Crossa.
Pri kreiranju Kamiqa dizajner Oliver Stefani želio je da novi model bude prepoznatljiv kao Škoda, ali i da se razlikuje od veće braće Kodiaqa i Karoqa. To je postigao odvojenim dnevnim svjetlima koja podsjećaju na rivala iz klase - Hyundai Konu.
Neobičan je pogled iz profila gdje Kamiq - za razliku od Karoqa i Kodiaqa - ima okrugle lukove točkova i vrlo kratak stražnji prevjes.
Foto: Škoda
U poređenju sa Škodom Scalom, ima skoro 12 centimetara kraći prevjes i to uz identičan međuosovinski razmak od 2,65 metara. Stražnja svjetla Kamiqa podsjećaju na Scalu, ali se razlikuju u nijansama. Još malo poređenja sa Scalom: Kamiq ima 37 mm viši klirens.
Visoka pozicija sjedenja i dobar pregled, to je ono što žele kupci SUV modela. Škoda Kamiq zadovoljava ove zahtjeve, ulazak je lagan, a sjedi se četiri centimetra više nego u Scali.
I pogled u kokpit otkriva da su Kamiq i Scala rođaci koji dijele ekran osjetljiv na dodir, virtualni kokpit i ventilacione otvore koji idu ravno u vrata.
Foto: Škoda
Kada je u pitanju prostor, Kamiq ispunjava visoke standarde Škode. Prtljažnik prima 400 litara, a kada se sklope zadnja sedišta, dobije se prostor zapremine 1395 litara.
Škoda nudi Kamiq u tri linije opreme - Active, Ambition i Style - pri čemu već u baznoj verziji serijski dolaze LED dnevna svjetla, infotainment sistem, asistent držanja u traci, City automatska kočnica za slučaj opasnosti...
Foto: Škoda
Bazna motorizacija je 3-cilindraš 1.0 TSI (95 KS) u kombinaciji s 5-stepenim ručnim mjenjačem. Naredna opcija je isti motor s 115 KS i šest brzina (opcija 7-stepeni DSG), dok top-verziju pokreće 1,5 litarski 4-cilindraš 1.5 TSI (150 KS).
Jedina dizelska opcija je 1.6 TDI (115 KS), a krajem godine dolazi 1.0 G-Tech (90 KS) s pogonom na prirodni plin.
Zvanične cijene još nisu objavljene ali se nagađa da će Kamiq biti pozicioniran između Seat Arone i VW T-Crossa s jedne te VW T-Roca s druge strane. Poređenja radi, Arona na nađem tržištu košta od 26.691 KM, dok za T-Roc treba izdvojiti najmanje 35 hiljada maraka.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.