Renault pokazao novi Clio: Evolucija dizajna i tehnički napredak
U iščekivanju premijere: Renault pokazao unutrašnjost novog Clia
Vanjski dizajn ne donosi iznenađenja i na tragu je brojnih kompjuterskih teasera koji su proteklih mjeseci objavljivani na internetu.
Novi Renault Clio je vizualno orijentiran ka većem Méganu, a tehnički donosi veliki korak naprijed.
Foto: Renault
Francuzi su se optički opredijelili za evoluciju, a ne za revoluciju. Silueta je slična prethodniku, dok je prednji dio prilagođena trenutnom vizuelnom identitetu branda.
Novi farovi podsjećaju na velikog brata Mégana, od kojeg su preuzeta dnevna svjetla u obliku kuke. Veliki znak Renaulta na nosu može zavarati da je Clio uvećan a zapravo je izgubio 1,4 centimetra u dužinu.
Foto: Renault
No, Renault objavljuje da je prostora za putnike uvećan, baš kao i prtljažnik kloji je narastao na 391 litar.
U zavisnosti od verzije Clio je i snižen do tri centimetra što bi trebalo pomoći aerodinamici ali i osigurati agresivniji izgled u kombinaciji s opcionim 17-inčnim točkovima.
Foto: Renault
Kupcima je dostupan paket RS-Line (zamjenjuje dosadašnji GT-Line) koji prilagođava spoljašnjost i unutrašnjost sportskom stilu. Nova zadnja svjetla dobila su istaknutiji svjetlosni potpis, dok su ručke na zadnjim vratima i dalje skrivene u C-stubu.
U budućnosti, Infotainment sistem "Easy Link" i većina funkcija vozila će biti upravljani preko 9,3-inčnog ekrana osjetljivog na dodir, koji je montiran u centru i nagnut prema vozaču.
Klasična ručna kočnica je zamijenjena elektronskom parkirnom kočnicom, kojom se upravlja pomoću dugmeta. Renault obećava da će se značajno poboljšati ukupni dojam kvaliteta.
Foto: Renault
Clio V je prvi model postavljen na novu korporativnu platformu CMF-8 koja omogućava autonomne funkcije vožnje i elektrifikaciju malog Francuza.
Pored 3-cilindarskih benzinskih motora poznatih iz Twinga i Smarta, Clio će dobiti novi 1,3 litarski 4-cilindrični motor (115, 140 i 160 KS) koji nudi i Mercedes u novoj A-klasi. Jače verzije se mogu naručiti sa menjačem sa dvostrukim kvačilom.
U ponudi će biti i verzije dizelskog motora 1.5 dCi sa SCR sistemom redukcije štetnih gasova, a nešto kasnije stiže i RS Clio s 225 "konja". Tržišni start planiran je za naredno ljeto po cijeni koja će vjerovatno malo nadmašiti aktuelni model.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.